forum weg!

zooo....een mail naar de redactie verstuurd of het forum hier niet dicht gegooid kan worden...zou een hoop ergernis op lossen.wat ontzettend kinderachtig om zo anoniem elkaar af te zeiken zeg hebben we niks beters te doen? blijf lekker op het forum waar je hoort als je je aan anderen stoort,en lees dan niet steeds weer mee!!! dit is gewoon te kinderachtig voor woorden,we zijn toch volwassen vrouwen neem ik aan? of krijgen kinderen zelf ook al kinderen tegenwoordig?
 
Hoi Daan,

Helemaal mee eens. Ik las ook altijd graag dit forum maar de laatste paar dagen is er helemaal niks meer aan.
Het is inderdaag erg makkelijk om alles maar annoniem te doen. Maargoed er zijn waarschijnlijk een paar hormonaal gefrustreerde dames die niet anders durven.

gr Karin
 
Het is natuurlijk betreurenswaardig dat het opheffen van een forum noodzakelijk zou moeten zijn. Ik heb net dat enerlaatste bericht gestuurd. Wat betreft het komen naar dit forum, soms heb ik de behoefte om info te vragen over ervaringen van vrouwen die zwanger zijn, maar als ik de reacties op elkaar lees dan word ik daar echt niet vrolijker van en snap dan ook dat kinderachtige gedoe niet, daarom die reactie van mij. Enfin ik hoop dat het schrappen van dit forum niet nodig blijkt te zijn, omdat er ook anderen die het wel serieus nemen mede gedupeerd worden, en dat is dan erg jammer.

Gr. Lisa
 
Of het nu anoniem is of niet vind ik niet ter zake doen. Je kan ook zomaar een naam verzinnen. Nogmaals reageer gewoon niet op berichtjes die je niet waard vindt om te lezen of antwoorden. Misschien stoppen de desbetreffende personen er dan mee.

Groetjes!!
 
ik heb al een paar mailtjes gestuurd naar de redactie met de vraag of het misschien een forum kan worden waar je moet registreren en of ze de brichtjes weg kunnen halen waar iedereen als n stel hongerige honden op af komt maar krijg steeds het antwoord dat het niet mogelijk is omdat het een OPEN forum moet blijven
met de anoniemen die normale vragen stellen en gewoon normaal antwoord geven heb ik geen moeite ik heb ook n keer n vraag gehad die anoniem hbe gezet maar t gaat dus om de gefustreerde anoniemen die met hun neus in de lucht lopen en iedereen af lopen te bekken en gaan uitmaken wie hier wel of niet mogen komen en wel of niet weg moeten gaan
 
heel jammer dat het zo moet gaan.en natuurlijk kun je ook gewoon een naam verzinnen.maar het is gewoon triest dat sommigen zo lullig reageren op berichten van anderen.wat mij niet intereseert,daar reageer ik dan ook niet op,en als ik het niet eens ben zeg ik het ook maar wel op een normale manier.maar blijkbaar zijn sommigen er gewoon op uit om de boel te verzieken,heel jammer!het enige wat we dus kunnen doen is gewoon maar niet meer reageren op berichten en reacties die het niet verdienen...dan zal het toch best wel eens moeten ophouden hoop ik!
 
Terug
Bovenaan