forum werkt niet

Hallo meiden heb wel al jullie verhalen gelezen maar kan niet reageren.

@pupke, van harte meid, wat goed dat je echo goed was. fantastisch

@debby meid wat sneu. heel veel sterkte toegewenst. ik ben zelf wekelijks terug geweest om hcg te prikken totdat het uit men lichaam was. het is niet zo'n slecht idee om toch een controle echo te doen om te kijken of je wel schoon bent.

liefs nath

he meid, gaat lekker met me, nog 6 dagen dan krijg ik men eerste echo. soms ben ik bang dat het mis gaat, als ik even niets voel, maar probeer te denken zolang ik geen bloedverlies de hoop erin houden.

Hoe is het met jou?
Ben al op zoek geweest of je ergens goed nieuws vermeldt had. Weet je al wat? Ik hoop het zo voor je.

liefs

ik heb je slechte nieuws al gevonden, enige voordeel je zit qua je cyclus op het juiste spoor.
Komt echt wel goed lientje, je verdient het.
Probeer het wat los te laten, weet in je achterhoofd wanneer je eisprong is, en ben je ervan bewust maar niet te veel mee bezig. Heb je geen zin dan heb je geen zin.
Bij mij is het nu gelukt 2 dagen voor de eisprong, had op de dag zelf helemaal geen zin, en dus ook niet gesext. En probeer er gewoon van te genieten.

het spijt me zo voor je

He lientje ik hoop het zo.
ben weer even angstig, borsten zijn wat minder gevoelig, niet beroerd of zo. vraag het me toch af.
Nog 2 nachtjes slapen. Lientje hoe voelde jij dat bij de 2e mk? Ik heb nu het gevoel dat als het weer een mk wordt, tja weet het niet of ik dan net zoals jij de kracht heb om het nog een keer te doorstaan.
of is het net als met al het andere, gewoon doorgaan? mijn gevoel zegt dat ik dat niet kan opbrengen.

liefs nath

Terug
Bovenaan