forum

A

Anoniem

Guest
He meiden,
Ik kom hier regelmatig even lezen over belangrijke informatie, waar ik altijd ontzettend veel aan heb en ben ook erg blij dat dit forum bestaat.Wat mij opvalt is dat zodra er iemand een beetje afwijkt met de antwoorden dan een ander, dat dit door sommige(dus niet door iedereen)erg negatief en aanvallend ervaren wordt. Zodra iemand erg beledigd wordt, is het logisch dat dit niet gepikt wordt, maar sommige kunnen wel ietsie overdrijven.Je kunt n.l ook snel van een mug een olifant maken en dit is jammer.Laten we elkaar steunen, want dit is de enige site waar we ons ei bij kwijt kunnen, want we hebben allemaal n.l het zelfde doel en dat is zwanger worden.Daar horen ook de mensen bij die soms geprikkeld reageren, maar laten we hier ook een beetje begrip voor op brengen, hoe moeilijk en hard dit ook soms overkomt.
Bedankt lieve meiden voor het lezen en natuurlijk ontzettend veel succes met het zwanger worden. Er zal een tijd komen dat we met onze toekomstige kits zijn en nog vaak aan dit forum terug zullen denken.

Kusjes Angela

Hi Angela,

Ik kan t niet beter verwoorden!!!

Ik sluit me helemaal bij je aan!!!!

Liefs Flower

Terug
Bovenaan