Forum??

A

Anoniem

Guest
Hoi ik ben een april 2007-moeder. Heb in die tijd heel veel op dit forum   gezeten, maar ben volgens mij iedereen kwijt geraakt. Ik heb me weer aangemeld voor het www.yourbb.(ben even de titel kwijt)forum, maar die is uit de lucht lijkt wel, of niet meer actief.

Waar zitten die leuke fora?? Van april/maart 2007 moeders?

Groetjes
Sandra

Hoi Sandra,

Jij zoekt dat forum??? Er zijn toendertijd 2 opgezet (of meer) welke bedoel je precies???

groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi Debby, ik bedoel eigenlijk diegene waarbij o.a. de moeders van Loek, Esther, GoewanMats etc zitten. Tenminste dat zijn de namen die ik me nog kan herinneren van die tijd.

Gr
Sandra

Hey Sandra, ik denk dat je deze bedoelt: http://voorjaar2007.yourbb.nl/

groetjes,
Karin (mama van Suze)

Hallo

De mama van Loek, dat ben ik! Van die dondersteen die nu niet slapen wil...
Maar wie ben jij ook alweer? Mama van wie? Sorry hoor, mijn geheugen is af en toe schandalig, ligt niet aan jou! Ben even aan het zoeken wie je ook alweer bent... Typisch geval van de klok horen luiden,maar...
Maar dat je je Loek nog kan herinneren, dat streelt mijn ego

Was je actief dan op dat andere forum? Wat was je inlognaam misschien weet ik die nog wel? Ben niet nieuwschierig, hoor... Wil alleen graag alles weten, hihi.

hahahaha... net als ik dus ;)
Ik wil dat eigenlijk ook wel weten.... hahaha

Maar het forumnaam wat er bovenin staat is degene die jij bedoelt dus.

Groetjes Debby mv B'Elanna

oh ja, wat ik je nog vragen wilde...

Weet je zeker dat je de forumnaam goed hebt??
Want die is allerminst uit de lucht hoor... heel erg gezellig zelfs.
Het enige is, dat als je je (in het verleden) vaak hebt geregistreerd, en nooit hebt gereageerd dat je dan verwijderd wordt.
Ook met een (opnieuwe) aanmelding wordt daarnaar gekeken, een beetje privacy/zelf bescherming voor alle mama's zeg maar.

Groetjes Debby mv B'Elanna

hi!

ik ben de mama van goewan-mats en ook ik zit op het bovengenoemde forum, erg gezellig en absoluut niet uit de lucht, als je je 1 dag niet aanmeld heb je er 3 nodig om bij te lezen haha,

Terug
Bovenaan