Forum

Toen ik zwanger was in 2007 was dit een gezellig en druk forum. Helaas is er in die tijd veel veranderd. En dat was/is niet ten goede gekomen van het aantal bezoekers. Erg jammer. Vanuit jongegezinnen is er beloofd om op relatief korte termijn toen het forum te verbeteren. Dat is volgens mij niet gebeurd. Er is nog steeds geen mogelijkheid tot het plaatsen van foto's. Verder vind ik het forum onoverzichtelijk. Niet echt prettig schrijven zo. Wanneer zouden ze nou eens met dit forum bezig gaan en het één en ander verbeteren?????!!!

Hai,
Ik was ook zwanger in 2007 (juli-forum) en herken veel van je verhaal. Ik ben nu op zowel augustus als september 'actief', omdat ik een tweeling verwacht, eind aug of begin sept. Ik kan wel zeggen dat het september-forum een stuk drukker en gezelliger is dan augustus! Maar waar dat aan zou kunnen liggen...?

ik ben 30 augustus uitgerekend dus kijk wel regelmatig op september. Toch plaats ik niet veel omdat ik het onoverzichtelijk vind. Je kan geen smiley's plaatsten en terug lezen gaat ook traag.

hè moeder van marit!
eindelijk es een reactie! Ik las net ook je berichtje over het forum.Ik vind het hier maar saai, ik dacht lekker gezellig te kunnen kletsen en af en toe wat delen met elkaar. Het leek me ook leuk om met elkaar naar de uitgerekende datum toe te leven. Maarrrr...de augustusmama,s zijn in slaap gevallen. ik heb namelijk wel het idee dat er gelezen wordt, maar weinig gereageerd. misschien zit ik helemaal mis, maar ik ben het helemaal met je eens!
Groet,

Ik heb een forum aangemaakt voor alle 2010 mama's en iedereen die wil komen:

www.mamas2010.forum2go.nl

Lekker overzichtelijk en je kunt er ook foto's en smily's plaatsen.

hoi dames,

Dit is mijn eerste zwangerschap. 29w en 5 d.
Ik had ook veel meer bedrijvigheid verwacht op dit forum. het zou leuk zijn als je ook kan zien of er iemand online is en eventueel zou kunnen chatten met elkaar of iets dergelijks. Zo'n forum moet toch leuker kunnen zijn? Ik kan me niet voorstellen dat niemand iets te zeggen of te vragen heeft..........

Groeten Mareij

ik ben ook actief op het forum van zomer2007mama's. We zijn een nieuw forum begonnen omdat het hier ook niet meer fijn werkt, veel foutmeldingen, niet meer de laatst geplaatste reacties bovenaan enzo...
maar het forum waar de mama van marit heen wil is een fijn systeem!
Mss leuk als we daarheen gaan?
Dit forum kun je toch ook besloten houden? zodat niet ''iedereen'' mee kan lezen??

gr. Saskia (morgen 31wk)

Terug
Bovenaan