forumdag bij mij!!

A

Anoniem

Guest
Jippie jippie, eindelijk is het rond!!
17 december krijgen we de sleutel van ons nieuwe paleis (nou ja huis haha)
Er zit dus een heel groot speelveld achter, dus mij leek het wel leuk om begin voorjaar een dag bij mij te doen op het speelveld.
Cissy en ik hadden al bedacht om met zn alle een springkussen te huren, hier in de buurt heb je er al 1 van 3x3 voor €17,50 per dag.

Schrijf je maar vast in
Ik lig natuurlijk niet heel centraal voor de 'bovenwoners' (groningen, drenthe ed)

Joehoeoeoeoe!!!! Gaaf zeg, eindelijk de sleutel van jullie paleis............... Wat een rijkdom! Count me in, lijkt me erg gezellig je een keer te ontmoeten (en de rest ook) en met dat sprinkussen doe ik mee!

Maar eerst lekker klussen en genieten, heerlijk!

Susan

Wow geweldig! Nu lekker genieten van je nieuwe huis en wij zijn er bij in het voorjaar (lijkt zo ver weg... ) En een springkussen is idd een geweldig idee!

Groetjes Nanda

Gefeliciteerd met jullie niewe paleisje! Nu lekker (was je al aant doen toch?) veel ideetjes opdoen om het naar jullie smaak in te richten! En Yoëll krijgt natuurlijk een stoere jongenskamer!

Leuk springkussens: ook eentje voor de mama's?

Lisenka mv Tessa

Jeeeyyyyy, gefeliciteerd meid!! Het is jullie gegunt!
En wij zijn dan natuurlijk ook van de partij!!

Groetjes, Marieke en een knuffel van Lyanne

Joehoe! Gefeliciteerd! Is het grasveld groot genoeg? Wij melden ons ook aan! Hahaha.

Groetjes,
Nelly.

Het speelveld is verdeeld in een aantal vlakken, waarvan een aantal met speeltoestel en een aantal kaal. Dus daar past een springkussen makkelijk hihi

Dit is een foto vanaf de andere kant van het speelveld
Links is ook nog een speeltoestel en een grasveld, maar zo breed was de foto niet

Leuk!!!

Maar ben ff vergeten waar je heen gaat verhuizen...

Groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan