FORUMDAG INFO

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb een nieuws update van de forumdag.
De datum die ik (in combi met de ontvangen mailtjes) geprikt heb is zondag 24 februari 2008. Waarom dan niet de zaterdag -> drukte.
Ik (mijn man) heb contact gehad met het Oude Tolhuys in Utrecht. In principe is er geen minimum aan het aantal mensen voor een high tea, maar omdat het maar een klein restaurant is, graag wel een zaaltje huren. De kosten daarvan zijn ongeveer 80 euro per dagdeel (dus ochtend of middag). Dit wordt uiteraard gedeeld door het aantal personen die komen. Ook willen ze graag ver genoeg van te voren weten met hoeveel we gaan komen. Maar dat lijkt me geen probleem als we toch een zaaltje willen huren.
De kosten van de high tea zijn 16,50 pp.

Graag verneem ik van jullie wie zich opwillen geven voor deze zondag. Mij lijkt het meest geschikt dat we het 's middags doen. En het natuurlijk niet te laat maken ivm reistijden.

Zouden jullie je op willen geven bij dit topic. Dus alleen naam en aantal volwassen personen en hoeveel kinderen (+ evt leeftijd).

Ik hoor graag van jullie!!!!!

Groetjes Bertine

hee b

helemaal toppie zo toch.

check mail.

xxx martine en sem

Ik kom de 24e!!! Ik neem Dewi mee  (heel misschien moet  mijn man ook mee ivm  een verjaardag...)

groetjes Cathelijne

ik ga helaas niet komen. weekends komt niet zo goed uit. mocht het tzt wel lukken dan haak ik nog wel aan.

Reken voor mij maar 2 Volwassenen en uiteraard neem ik mijn kleine meisje mee!!!

24 feb is ok voor mij... zet me er maar bij, in ieder geval 1 volwassene en 1 baby, misschien neem ik mijn man daniël ook mee, maar ik denk dat hij het wel leuk vindt als ik in mijn eentje ga, aangezien ik het contact met jullie had en hij niet zo'n fan is van grote groepen mensen.

Ik hoor wel hoe laat en waar we elkaar treffen.

Groetjes,
Esther en Iris
daniel_esther@hotmail.com  

eyey.

goed zo es

voor mij 4 bertine maar dat heb je vast al ergens staan.
maar ff om de rest te laten weten wie er allemaal gaan.
zodat iedereen een klein beetje het overzicht heeft.

xxx martine

Terug
Bovenaan