Forumdag/ Meeting topic !! (kijk voor data's)

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Ik lees vaker dat mama's het jammer vinden dat forumdagen, of gewoon een kleine meeting te ver weg is. Ook wordt er dan gevraagd waarom ze niet dichterbij georganiseerd worden..

Deze "meetings" worden vaak gewoon door mama's die elkaar al kennen gemaakt. Net zoals donderdag Pailinebert en ikke een dagje weg wilde en gewoon gevraagd hebben of er meer mensen het leuk vinden om mee te gaan.

Je kunt dus wel gaan afwachten tot dat er eens in je eigen regio iets wordt georganiseerd, maar je kunt ook zelf iets organiseren!
Kijk wat er bij jou in de buurt te doen is, plan een datum, gooi het op het forum en wie weet gaan er wel een deel mama's mee!

Dat het meestal in de buurt van Brabant is komt gewoon dat de meeste mama's hier vandaan komen. Maar de meeste zijn niet te beroert om eens naar een andere regio af te reizen hoor!!

Dus mocht je een leuk idee hebben, verveel je je en heb je zin om ergens in je eigen buurt een "bakkie" te doen, of wil je gewoon een grotere forumdag organiseren?

Gooit het dan in deze topic en wie weet wordt het een gezellige dag!!

Succes!!

Esmé mv Kay

pauline en ik zijn al bezig met iets, dus ik denk dat het vanavond wel op het forum komt.

Groetjes sandra

Morgen, donderdag 19 juli 2007,  dus een kleine meeting in Gorinchem..
Om 10:30 uur voor de hoofdingang!
Kom je ook?!!!

www.natuurcentrumgorinchem.nl

Hey Ilse, zullen we een iniminie-meeting in Zeeland doen? Hahaha, dan zijn we waarschijnlijk maar met z'n tweetjes.

groetjes,
Nelly.

hallo,

Is er misschien interesse voor een forumdag in (zuid) Limburg?

Gr Ellen

Hoi Ellen,

Dit heb ik voor een paar maanden terug ook eens willen organiseren, alleen was  hier weinig animo hier voor.. en dat terwijl er best wat mama's uit het zuiden komen.

Hoe dan ook, als het in Noord-Limburg is, ben ik van de partij hoor!

Ik hoor het wel..

Esmé mv Kay

ikke ook in Limburg! Liefste zuid-limburg, maar hogerop wil ik ook wel komen!!

Hey Nellie dat is goed hahaha
Nog bedakt voor je kaartje

Liefs Ilse mv Danique

Terug
Bovenaan