FORUMDAG Saskia en Rik, Linda en Marissa, Jessica, Joyce en broers

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Willen jullie proberen vandaag te reageren. Het wordt 17 of 18 januari, dan kunnen tot nu toe de meeste mensen.
18 januari hebben nu de meeste %.

@Linda:   als het je niet lukt om in te voeren kan ik het wel voor je doen?

groetjes Maris

Hoi maris,

Mijn hotmail blijft steeds hangen en ik kan daar dus niets mee. Maar 18 of 19 januari kunnen wij ook gewoon. Er zijn eigenlijk bijna geen weekenden waarop we echt niet kunnen. Kijk dus maar gewoon naar de anderen en dan gaan we op de meest gekozen datum

groetjes Linda

Hoi Linda,

Ik vul dan in dat jij 17 en 18 januari kunt. De overige dagen vul ik niks in, omdat we dan toch te weinig mensen hebben die kunnen tot nu toe.

groetjes Maris

Hoihoi,

Heb hem ingevuld hoor!! Had vandaag zon drukke dag op het werk dat het even niet anders kon!

X Saskia

Haai,

Ik dacht ik wacht de datum even af en mss geef ik me dan nog wel op. Maaar op 17 januari ben ik uitgerekend dus sla ik een rondje over.

Veel plezier alvast!

lfs ing

Hoi Sas,

maakt niet uit hoor! Het zou trouwens het mooiste zijn als je de 18e kan? Jessica moet het nog invullen en dan komt of 17 of 18 januari als definitieve datum!!

X Maris

quote: ing3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-11-2008 20:11:54'));

Haai,

Ik dacht ik wacht de datum even af en mss geef ik me dan nog wel op. Maaar op 17 januari ben ik uitgerekend dus sla ik een rondje over.

Veel plezier alvast!

lfs ing

Lijkt me niet echt fijn he om in de ballenbak te bevallen ;-)!!

X saskia

Hoi Ing,

Het wordt echt 17 of 18 januari, want dan kunnen de meesten. Jammer dat je niet komt dan, maar we gaan het vast nog een keertje doen en dan kom je gewoon met 2 kindjes!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan