forumdag van dinsdag 31 juli

A

Anoniem

Guest
Hallo dames
Ik ga de knoop doorhakken (al vindt het erg jammer) maar de forumdag van aanstaande dinsdag gaat bij deze niet door. Ik zal samen met paulien kijken naar een andere datum.

Liefs sandra (die hoopt dat we snel een andere datum hebben)

Oh, das jammer!!! ik had er wel zin in gehad! Waren er te weinig dames die konden?
Balen! Nou ik hoop dat er snel een andere datum komt.

Ps, kom je dinsdag wel een bakkie doen?
Liefs Maaike

De moeders die zeker kwamen waren jij,marieke, moeder van rianne (volgens mij heet ze zo?) en ik. Lisenka,lilian en cissy wisten het nog niet. Maar om nou zo ver te rijden om twee mensen te zien (jij zit namelijk al bij mij in de auto)
Dan plan ik liever een nieuwe datum , maar inderdaa het is erg jammer ik had ook veel zin en de oppas voor nick was al geregeld.

Maar ik kom wel een bakje doen dinsdagmorgen, tien uur een goed tijdstip?
Liefs sandra

zullen we hem even up houden, is zo lullig als iemand het niet ziet en er alleen staat dinsdag

ja, dat is helemaal prima, ik zal zorgen dat de koffie klaar staat. hahahaha.

hahahaha, das idd best lullig ja

ik zou niet graag die ene zijn....

Jammer...maar ik hoop dat ik op een andere datum weer van de partij kan zijn, maar ik kan in principe iedere dag tot eind augustus, dus dat moet lukken . Ben eigenlijk wel blij dat de knoop is doorgehakt: Lydia produceert al een week lang zo'n 4 spuitluiers per dag, dus ik was ook nog niet helemaal zeker...De enige andere zou nog de mama van Thomas zijn, jammer die woont dicht in de buurt hier en zou ik wel eens willen ontmoeten (dus bij deze: als jij wel naar de Schatkids wilt komen, kunnen we alsnog een minimeeting houden...)
Enne, ik ben Rianne, mama van Lydia

Terug
Bovenaan