Forumdag

Over de forumdag:

wanneer en waar?

Ik ben het er eigenlijk wel mee eens om het niet in 1 of ander park/ dierentuin te houden, daar de kleintjes er toch niets aan hebben en je er wel voor moet betalen.
Miss. is een gewoon park wel leuk of ergens aan het water, Veluwemeer ofzo... Kunnen we gaan picknicken en kan een ieder iets meenemen. Zo drukken we de kosten wel een groot stuk.
Ik zou graag wel mijn man mee nemen, zo heb ik een auto en kan ik event. Twan's campingbedje meenemen voor zijn slaapje. En als box fungeert dit ook erg handig....

Iemand andere suggesties of ideeen?

Groetjes Maaike

Wat betreft dat de kids er niets aan hebben, ben ik niet helemaal met je eens.
Yoëll vind de dierentuin en kinderboerderij prachtig.
Hij kijkt zijn ogen uit en als we op de kinderboerderij na een half uur bv naar huis gaan, gaat hij piepen. Draai ik me om richting de dieren, is het weer goed.
Tja ik weet het, ik heb een vaag ventje.

Het maakt me ook niet uit om ergens in een park af te spreken hoor, het gaat er om dat wel elkaar ontmoeten en het gezellig hebben toch....

Ik denk niet dat Bert mee gaat hoor, dat weet ik bijna zeker. Of ik moet zo aandringen, dan doet hij het misschien wel.

Als iemand een ander mee wil nemen, vind ik goed hoor.

Wanneer moeten we nog even  voor wachten tot iedereen er van af weet en gereageerd heeft denk ik.

Ik heb er in ieder geval zin in

Gr Pauline

Terug
Bovenaan