Forumdag

A

Anoniem

Guest
Ik baal zo ontzettend verschrikkelijk. Ik kan maar geen oppas krijgen voor Jorick.... Voor de middag had ik het al mooi geregeld maar had nu alleen nog iemand nodig die Jorick van de Peuterspeelzaal zou halen, tja en niemand wil of kan.... Maar ach, er komt vast nog wel een keertje dat er zo'n gezellige dag word georganiseerd (hoop ik). Maak maar veel foto's en zet ze op het forum dan kan ik toch nog even meegenieten van deze dag.
Ennuh Tanja als je zin hebt kunnen we wel even op de ochtend koffie drinken.......

Groetjes en een hele fijne dag donderdag !!

Jolanda

Misschien vraag ik nu iets heel doms (heb nog geen ervaring met peuterspeelzaaltjes enzo), maar kun je Jorick niet een dagje laten spijbelen en lekker meenemen?
Er zijn er volgens mij wel meer die meerdere kids meenemen. Of zie je dat niet zitten?
Liefs Nelleke

Hoi Nelleke,
Daar heb ik zelf ook al aan zitten denken.. Maar ik zie het niet echt zitten om dat stuk met 2 kids alleen te moeten rijden. Als alleen Milan in de auto zit dan kan ik me daar op concentreren en op de weg natuurlijk maar zo gauw Jorick erbij is dan is het een groot feest op de achterbank.... En door de hele auto heen...... Jorick is 3 jaar en is nu echt alles aan het vragen, wat is dat, waar komt dat vandaan, mama niet zo hard en dat soort grappen en dat werkt erg afleidend.

Maar misschien is er nog hoop moet dat alleen morgen nog even aftasten maar ik ga er maar vanuit dat ik dit keer moet overslaan.

Jolanda

Ik kan me dat heel goed voorstellen hoor. Ik vond het al spannend toen ik met alleen Kian een end ging rijden.
Maar echt jammer als het niet lukt.

Oh, er schiet me een andere oplossing te binnen (misschien zit je er wel helemaal niet op te wachten, maar misschien ook wel).
Er komen er toch meer uit jouw buurt?
Als iemand een stationwagen heeft, kunnen jullie met elkaar meerijden. Dan kan jij de aandacht geven aan Jorick (die dan tussen de twee maxicosi's inzit, is misschien ook geen goed plan). Of 1 baby op de voorstoel (als er geen airback in zit) en jij met jorick en de andere baby op de achterbank.
Nou, beetje ingewikkeld wel.

Kijk maar of het lukt, en anders, jammer. Volgende keer beter (mag jij de datum kiezen, dan kan je makkelijker voor oppas zorgen!)

Liefs Nelleke

Hoi Nelleke,

Ik ga mee !!!! Zusje heeft dagdienst geruild voor een late dienst dus die kan Jorick mooi uit de peuterspeelzaal halen en brengt hem dan door naar oma....
Dus tot donderdag

JOEPIEEEEEEE
gezellig gezellig, we hebben al een aardig clupie!

Leuk

Terug
Bovenaan