forumdag

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik baal er zo van dat ik niet mee kan gaan!!!!!
Als eerste wil mijn lichaam niet meewerken, bekkenklachten (nog steeds) en baarmoederverzakking. En mijn auto(tje) zal zo'n lange reis niet halen. 80 vindt ie nog goed, maar als ik 100 ga begint hij toch wel tegen te sputteren! Is ook alleen maar een boodschappenauto.

Ik hoop dat er over een aantal maandje weer een dag komt (augustus misschien????)
en dat Lyanne en ik dan ook van de partij kunnen en mogen zijn. (ligt aan mijn lichaam en een eventuele operatie aan de baarmoederverzakking).

Groetjes, een balende Marieke
mv Lyanne

Ja balen hoor!
Volgende keer MOET je gewoon mee, hhihi
En wat vervelend van je bekken en bm. Lijkt me echt lastig! Sterkte ermee!
Liefs Nelleke

Jeetje, klinkt vervelend meis!
Hopelijk kan je dan (aug lijkt me prima) de volgende keer wel mee.
Maarre....morgenavond (denk ik) volgt een uitgebreid verslag hoor!

Liefs Annet

Doe rustig aan.. Je gezondheid gaat boven alles!!
We organiseren nog wel een keer iets hoor... denk ik haha..
Ligt aan morgen

Esmé mv Kay

Ik weet zeker dat het morgen een top-dag zal worden! OP het forum gaat het heel gezellig, dus live ook wel!!

Ik denk zeker aan mijn gezondheid! Alleen anderen niet, "wanneer komt de tweede"?
ER KOMT GEEN TWEEDE!! Bij een operatie gaat de baarmoeder er uit, dus dan wordt het moeilijk om weer zwanger te worden, stelletje maloten!!

Gelukkig heb ik jullie, jullie begrijpen mij gelukkig wel!
Sorry, heb een lastige dag vandaag, veel pijn en snotverkouden!!

Heeeeel veeeel plezier morgen.

Ik las ergens dat er nog aangemeld moest worden dat er een stel geiten kwam,
daarom kon ik onderstaand geitje jullie niet onthouden!

Groetjes, Marieke

Mensen vragen altijd een boel maar luisteren zelden goed naar het antwoord.. Daarom krijg je dan van die domme vragen.

Laat je niet van de wijs brengen door zulke kortzichtige mensen! Je hebt het zo al moeilijk genoeg..

Laat je niet kisten hè?! Daar ben je veel te sterk voor!!

Esmé mv Kay

Meid voel je niet schuldig, je moet aan jezelf denken en de volgende dag komt er zeker!

Pauline

Terug
Bovenaan