Forumjunkies ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hey alle forumjunkies van  het 'forumjunkies-zwanger-worden-gedeelte'!
Zullen we hier een 'forumjunkies-zwanger-zijn' topic maken? Ik vind het lastig om tussen ale andere dingen jullie te vinden en onder de juli-mama's staan alleen lijsten en 'voorstel-rondjes'.
Vond het op  het zwanger-worden forum zo  gezellig, als alle zwangeren en natuurlijk ook de nog-net-niet-zwangeren van Forumjunkies!!!!!!!!!!!!!!  die mee willen kletsen nu hier komen kletsen!? Wat vinden jullie ervan?
Liefs, Hindi.

Oh ja, niet iedereen van de junkies is natuurlijk een juli-mom, haha, ik dan wel, ben natuurlijk helemaal vol van, maar de wereld draait niet om mij, haha!

Hopelijk tot gauw, mede-junkies!

Liefs, Hindi.

Hi Hindi,

Goed initiatief.

Hoeveel weken ben jij nu. Ik 5 weken en 5 dagen. Ik heb nog geen afpraak staan met de verloskundige. Ga volgende week een afspraak maken.

Seits

Hoi Seits,
Ik ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger. Het gaat nu wat sneller als de 1e twee weken, die duurden lang!!! Ik heb pas de dinsdag voor de kerstvakantie (18e of zo) een afpraak bij de verloskundige, en dan nog geeneens een echo! Wild eeigenlijk voor kerst een echo, dat ik zeker weet dat 't goed zit. Maar krijg er elke dag meer vetrouwen in gelukkig. Heb af en toe wat weeïg/misselijk gevoel, de hele dag door zeg maar en hele zere borsten die ook groeien!, Nu al, hihi!!! En ik ben moe, maar verder geen pijn of echt heel misselijk gelukkig, jij? We hebben het al wel verteld aan m'n (schoon)ouders en vrienden. Kon niet m'n mond houden, haha. Ik hoopp dat er snel meer forumjunkies mee komen kletsen hier!
Liefs, Hindi.

Terug
Bovenaan