Hoihoi,
Misschien is het handig om hier onze tips en trucjes te delen??
*Plaatsen van foto's, dit kan alleen als je foto ergens anders al online staat bijvoorbeeld bij Hyves. Nu kan ik helaas niet op mijn werk op hyves maar ik zal het uitleggen aan de hand van een foto die op mijn babysite staat, werkt het zelfde.
Stap 1: Zet je foto online op hyves of een andere site
Stap 2: Ga naar die foto en selecteer hem (in hyves wordt hij dan een stukje groter)
Stap 3: Rechter muis knop klikken op de foto
dan krijg je dit lijstje. Selecteer Kopieeren of Copy
Stap 4: Ga naar het forum en open het bericht venster
Stap 5: Rechter muis knop klikken en selecteer Plakken of Paste
En zo zou je foto op het forum moeten komen te staan
Je kan ook plaatjes van internet afhalen (mag eigenlijk niet, maar goed), bijvoorbeeld via google. Zorg ook dan dat je de grote afbeelding hebt en niet de kleine pre-view. Het werkt verder het zelfde.
Mijn grote schat!
Misschien is het handig om hier onze tips en trucjes te delen??
*Plaatsen van foto's, dit kan alleen als je foto ergens anders al online staat bijvoorbeeld bij Hyves. Nu kan ik helaas niet op mijn werk op hyves maar ik zal het uitleggen aan de hand van een foto die op mijn babysite staat, werkt het zelfde.
Stap 1: Zet je foto online op hyves of een andere site
Stap 2: Ga naar die foto en selecteer hem (in hyves wordt hij dan een stukje groter)
Stap 3: Rechter muis knop klikken op de foto
dan krijg je dit lijstje. Selecteer Kopieeren of Copy
Stap 4: Ga naar het forum en open het bericht venster
Stap 5: Rechter muis knop klikken en selecteer Plakken of Paste
En zo zou je foto op het forum moeten komen te staan
Je kan ook plaatjes van internet afhalen (mag eigenlijk niet, maar goed), bijvoorbeeld via google. Zorg ook dan dat je de grote afbeelding hebt en niet de kleine pre-view. Het werkt verder het zelfde.
Mijn grote schat!