Foto’s - zelf inplakken of online?

<p>Hoi,</p><p>Een prangende vraag;</p><p>Maken jullie fotoboeken zelf? (Dmv afdrukken en inplakken) Of maken jullie fotoboeken online? (En zo ja, waar laten jullie dat doen?)</p><p> </p><p>ik heb een peuter en een baby. Het eerste jaar fotoboek is ouderwets ingeplakt, maar ik twijfel over het vervolg... <br /><br /></p><p>groetjes! </p>

Ik plak de fotos zelf in! Ik vind dat zoveel leuker! Het kost wel meer tijd, maar als je het bijhoud is het prima te doen☺️ Maar ieder zijn eigen keus natuurlijk, haha

Leuke vraag! Ik ben bezig met een online album die vlak op tafel kan liggen, dat vind ik mooi. 
Het leuke van inplakken is dat je dan naast foto's ook andere dingen erbij kan plakken en kan schrijven. Heb je er toen je het de eerste keer deed plezier in gehad? Dan zou ik dat gewoon weer doen :)
Overigens is een online album ook veel werk haha, je kunt natuurlijk vanalles doen ? 
Wat doen jullie met filmpjes? 

Leuke manier van foto's en filmpjes bewaren die niet het album halen is de app Lifecake. Hier kun je foto's en filmpjes verzamelen en ook delen met vrienden of familie die jij hebt uitgenodigd. 

Ik plak ze ook zelf, toevallig vanmiddag nog gedaan. Elke 2 maanden bestel il een stapel bij de kruidvat en dan is het 1 uurtje plakken op zondagmiddag (voor 2 kindjes!). Is niet zoveel werk. En ik vind het zo leuk, beetje ouderwets ;) Voor mijn dochter van 2 jaar al 2 boeken vol! :)

Terug
Bovenaan