foto-album is binnen...

A

Anoniem

Guest
...en is geweldig!!!

Ik ben er zo ongelofelijk blij mee! Bij Hema besteld en hartstikke mooi geworden... een aanrader dus. In een eerder topic van iemand anders (sorry, ik weet niet meer wie) hebben we het al over de albums gehad. Hoe is die van jullie geworden?

Ik had bedacht dat ik er 1 per jaar maak. Met terugwerkende kracht, haha, dus 2006   is af. Ben helemaal blij aan 2005 begonnen.

Zijn de foto's ook mooi scherp geworden? Ik heb er eens één gezien en de foto's waren vrij korrelig. Ik wil zelf nl ook graag zo'n album maken van de vakantie. Dus dit vind ik wel interessante info!
Liefs NElleke

Het ligt er natuurlijk helemaal aan van welke kwaliteit je foto’s zijn, hoe groot je ze afdrukt of hoever je ze inzoomt...
Omdat het gedeeltelijk mijn vak is om met beeldmateriaal te werken kan ik je zeggen dat met de gemiddelde digitale camera (op de hoogste resolutie ingesteld) je echt een fraai album kunt maken. Ik heb gekozen voor Medium album van Hema, 21x21 cm en kon de foto’s beeldvullend af laten lopen. Dat is dus iets langer dan een A4-tje...

Ik ben erg tevreden en denk dat je niet snel teleurgesteld zal zijn. het kost wel wat tijd om een mooi album te maken.. als je nog tips nodig hebt, roep je maar want ik weet wat mijn nieuwe hobby is, haha...

Succes!

Hee!

ff een praktische vraag: hoeveel tijd heeft het je gekost?
Ik plak nml alle foto's in, maar heb ook wel eens zo'n boek gezien en het is wel onwijs mooi, helemaal bv voor opa en oma ofzo

Liefs Jenneke mv Ivar

Om samen te stellen, best veel tijd... gerust een week lang iedere avond. Maar ik ben wel een ongelofelijke pietje precies hoor .

Ik maak best veel foto’s, en heb ze wel allemaal in op mijn computer maar door het fotoboek achteraf samen te stellen selecteer je automatisch echt de mooiste, beste en bijzondere foto’s zonder overdaad. Dit kan ik nog eens laten zien aan iemand maar val ze niet lastig met 1.000 foto’s van het afgelopen jaar... Nu heb ik een mooi overzicht voor later, denk ik. Vroeger plakte ik ze ook in maar de laatste 5 jaar was het er al niet meer van gekomen en het werden er steeds meer... Hopelijk bouw ik zo een mooie serie op, ieder jaar!

Ik had toen een klein fotoboekje bij kruidvat besteld. Deze is erg mooi geworden en de levertijd viel ook mee. Foto's waren goed scherp.
Ik ben nu een albumpje aan het maken van Tijs zijn 1e verjaardag bij Hema. Voordeel van hema is dat je veel meer mogelijkheden hebt, dus vind ik dat leuker. Maar aangezien mijn hubbie tijdens het feestje van Tijs geen foto's heeft gemaakt, mag ie nu eerst uit de film (die ik heb gemaakt) foto's gaan halen voor het fotoboek. Dus daar moet ik nu op wachten.
Ik heb in ieder geval al besloten dat ik, als het huidige fotoalbum van Tijs vol is, geen foto's meer ga inplakken, maar allemaal foto albums ga maken op de pc.

Groetjes,
mv Tijs

ik heb hem ook van de Hema en hij is inderdaar supergaaf!!! Ik ga er ook weer een maken van Fabio zijn tweede jaar....

Hai,
Ik ben ook bezig met een fotoboek van de hema. Maar sommige foto's krijg ik er niet in omdat de resolutie ofzo te laag is. Met veel gepriegel lukt het me om die foto erin te krijgen maar ik ben dan zo bang dat het resultaat niet mooi is.

Liefs Esther

Terug
Bovenaan