Foto's alleen via hyves?

A

Anoniem

Guest
Het is vast al miloen keer gevraagd....
Ik zie altijd van die mooie foto's van jullie kindjes, ik zou zelf ook wel eens willen showen met onze prachtige dochter. Ik hou er alleen niet van om 'overal lid van te zijn', tegenwoordig met virussen enzo... Manlief computerfreak is er ook niet zo voor. Is het alleen maar mogelijk om met hyves foto's te plaatsen? (Geen idee wat hyves is, zo maar eens kijken. En geen idee hoe je foto's hier moet krijgen.) Anders moeten we er toch maar eens aan geloven. Ik wil ook wel eens meedoen met de parades enzo!
Groetjes, Esther.

nee hoor niet alleen via hyves maar het rare is dat je foto wel ergens op een website moet staan. Er zijn veel mensen die doen het via bijv. www.mijnalbum.nl. Ik weet dat Flickr ook werkt en zo zijn er nog veel meer sites. Zelf plaats ik het altijd eerst op mijn eigen site en dan kopieer ik hem gewoon naar hier.

Hoi,

Ik gebruik mijn babysite om ze erop te zetten. Nadeel ik plaats dus niet zo heel veel foto's want de ruimte is beperkt. Doe het ook wel eens via Hyves, maar niet zo vaak, is soms zo traag.

De enige voorwaarde is dat ze online ergens moeten staan, vandaar uit kan je kopieeren en plakken.

Succes en ik verheug me op je foto's

Nanda

OK dan is stap 1 onze website eens verder up-to-daten... Doe mijn best.

Terug
Bovenaan