foto's Birgit 1 jaar

A

Anoniem

Guest
we hebben morgen pas het feestje maaaaar ik heb van de week even een foto gemaakt van de traktatie en de slinger die ik gemaakt heb, dus ik ga ik hier vast showen :) ALs ik foto's heb van morgen plaats ik ze ook even hier..
op de slinger staat: hoera birgit 1 jaar

een uitdeelboekje van dikkiedik, doosje rozijntjes en een plaatje van Birgit, deze afbeelding komt ook heel groot op de verjaardags taart!

Evelien

Aaahhh wat een poepie!! hihi...

Leuk trouwens het uitdeelkado!! Was dat niet erug duur zo'n boekje?? Heb zelf ook uitdeelkado's gemaakt maar het was echt zoeken naar iets leuks en betaalbaar.

gr. Ilone

Hey Ilone,

Ik vond het wel meevallen, ik ben normaal ook wel "op de centen" zegmaar. En die uitdeelboekjes waren 15 euro, en dan heb je er 16. De rozijntjes waren 2 euro geloof ik en die fotootjes heb ik lekker op mijn werk geprint. Dus het viel wel mee, het kan wel goedkoper, maar ik kwam die boekjes een keer tegen op bol punt com en was meteen verkocht.

Evelien

Op zich is het natuurlijk niet zo duur, nog geen euro de stuk!!
Ik heb potloden met een beestje erop gekocht bij de Hema (10 st. voor 2,50). En ook rozijntjes. Daar heb ik dan vlinders van gemaakt met glitters erop. En dan ook nog een foto met een tekst!!
En dan ook een stuk of 18 ofzo..leuk om te doen maar wat een werk hihi..
Dit is dan voor het kdv..

Voor thuis heb ik gewoon uitdeelzakjes gekocht en daarin  4 snoepjes en 1 kadootje, diverse kids dus ook diverse kado (bellenblazers, waterpistolen,kralenketting en waterbeestjes voor de baby's)...
Dus alles bij elkaar is natuurlijk ook weer genoeg!!!

Eerste verjaardag dus dan vind ik wel leuk om alles in de puntjes verzorgd te hebben...
net als jij met je slinger.. helemaal Toppie hoor!!!

Merk wel dat ik nergens anders aan denk..heb ik alles wel geregeld...hihi...

gr. Ilone

Wat een leuke foto's! Ze straalt zo mooi!

groetjes Maris

Dit zijn foto's van gisteren!! We zaten lekker in de tuin omdat het weer zo goed was!

Evelien

Jullie hebben gisteren echt een heerlijke dag gehad volgens mij. Wat een geweldige taart, ect heel erg leuk die foto. En wat heeft ze ontzettend veel haar. Is ze lekker verwend door iedereen?

Terug
Bovenaan