Foto's echt alleen via Hyves?

A

Anoniem

Guest
Ja sorry ik weet het het is al heeeeel vaak uitgelegd, maar toch:

kun je foto's echt alleen plaatsen via hyves? Ik heb me daar ooit aangemeld maar weet mijn gebruikersnaam en mijn wachtwoord niet meer. Ik heb ze al een aantal keren gemaild maar krijg geen bericht terug. Kan wel weer met een nieuw e-mailadres aanmelden daar maar dat wordt ook zo onoverzichtelijk (eerst weer een nieuw e-mail adres aanmaken..).  Gewoon een foto kopieren en plakken vanuit hotmail gaat niet (of lukt mij tenminste niet).

Ben nu pas over de drempel van het plaatsen van een foto op het internet...

Ik lees vaak mee, en reageer iets minder vaak.

Groetjes Sascha.

het kan ook via mijnalbum.nl maar dat heb je vaak dat ze niet te zien zijn.
via hyves werkt echt het beste. Bij hyves is je gebruikersnaam je mailadres en als je op wachtwoord vergeten klikt wordt hij naar je gemaild.
succes

Ook als je een space heb bij msn (gratis aan te maken als je msn hebt), kun je via daar ook foto's kopiëren en plakken naar hier.
Succes.
HappyM.

Via je msn space kan het wel, maar volgens mij moet je dat wel elkaar contactpersoon zijn.
Denise (sunyra) deed het eerst ook via msn space en kon ik de foto's niet zien. Toen we elkaar aangemeld hadden, kon ik ze wel zien....
Weet niet of het toeval was hoor. Het is toch af en toe niet te begrijpen met die foto's
Zo kon ik gister de babyfoto van mama tess niet zien en vandaag wel

Gr Pauline

Bedankt voor jullie reacties.

Ik had al een aantal keren aangeklikt bij hyves dat ik mijn wachtwoord kwijt was en gemaild, maar daar hoor ik dus niks van...
Toch maar even een nieuw e-mailadres aangemaakt en opnieuw aangemeld bij hyves. De foto is nog wel erg klein he, dat ga ik nu maar eens verder uitzoeken. Als ik hem groter maak met die pijltjes wordt hij heel wazig.
Komt goed!

Groetjes!

Terug
Bovenaan