foto's en update

Hallo allemaal,

Hierbij wat foto's van Stef en ons gezinnetje.
Inmiddels gaat het hier goed. Stef is nog wel vaak 's nachts onrustig, maar dat komt uiteindelijk allemaal ook wel goed.
met mij ging het even iets minder in het kraambed. Na gesprekken met de vk, kraamhulp en mijn man hebben we zondag besloten te stoppen met borstvoeding. Blijkbaar kan mijn lichaam het allemaal niet bolwerken, een bevalling en daarna borstvoeding. Zaterdag op zondag nacht werd ik ontzettend beroerd, tot overgeven toe. Mijn bloedsuiker was ineens heel sterk gedaald. Hiervoor moest ik eten, maar daar was mijn maag het weer niet mee eens. zondag overdag ging het wel weer wat beter. Een probleem was dat ik veel moest eten, maar ik had geen eetlust en kreeg bijna niets door mijn keel.
Al met al ging het allemaal weer hetzelfde als 2 jaar geleden. Toen heb ik het 3.5 weken vol gehouden maar kwam de borstvoeding niet op gang en ik bleef ontzettend moe en slap. Iedereen was het erover eens dat het beter was om te stoppen.
Ik vind het heel jammer, maar merk nu dat het absoluut de goede beslissing is geweest.

Groetjes,
Susan

Jammer dat de bv niet gelukt is en dat je je zo beroerd gevoeld hebt!
Ik hoop dat dat wat beter gaat.
En je kleine mannetje heeft er zo te zien niet onder te lijden gehad, mooi ventje hoor!
Pas op jezelf!

Liefs Rimke

Ha Susan

Jammer dat je bv weer niet lukte. Ik heb bij de eerste na 6 weken ook de handdoek in de ring moeten gooien. Had het daar in eerste instantie erg moeilijk mee, want het lijkt wel of dat iedereen zelf kan voeden behalve ik. Maar toen ik mijn kleine man de fles gaf en zag hoe heerlijk hij het vond en niet meer jankte de hele dag, wist ik dat ik de goede beslissing genomen had.
Ik ga het nu wel weer proberen, maar heb wel al voeding in huis voor het geval het niet lukt. Ik ben van mening dat het allerbelangrijkste is dat je kleine het goed doet. En welke voeding dat dat is, maakt mij niet uit!!!!

Ik moet wel even zeggen dat je een heerlijk kind op de wereld hebt gezet.
Geniet er maar lekker van.....

Yeppie

hoi susan
ten eerste van harte gefeliciteerd, wat een prachtig mannetje.
ik wou die van mij er ook op zetten maar krijg het niet voor elkaar.
jammer van je bv, bij mijn eerste lukte het ook niet goed, nu gaat het wel goed heb alleen mijn linker tepel kapot, en dat doet met aanleggen heel erg veel pijn.
dus we zien wel hoelang het goed gaat, ik ben daar ook makkelijk in en heb al gewone voeding in huis voor het geval dat.
ik wens je alle goeds toe.
groetjes mascha

Wat een mooi ventje zeg!
En jammer dat de borstvoeding niet lukt, maar helaas.
Met de fles worden ze ook groot!

bij m ´n eerste ben ik na een dag gestopt.
Bleek ingetrokken tepels te hebben.
Nu kan ik dat verhelpen door maanden met zo ´n zuigapparaat rond te lopen onder je kleren. Nou, sorrie, maar dan geen borstvoeding.

Ik hoop dat je je wat beter voelt inmiddels.

Groetjes sientje

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Ik voel me inmiddels stukken beter. Stef doet het goed, heeft alleen nog geen goed dag-/nachtritme. Waarschijnlijk wordt het vannacht weer heel gezellig, aangezien hij vandaag overdag al heel veel heeft liggen slapen. We zullen zien.

Ik zie het absoluut niet als falen dat de bv niet is gelukt. tuurlijk is het jammer, maar bv mag in mijn ogen gewoon niet ten kosten van alles gaan. Als ik eraan onderdoor ga, heeft niemand daar wat aan en heeft Stef ook niets aan mij. Dan is de meerwaarde van bv ver te zoeken. Ik weet dat hij beter af is met een fitte, gezonde en vrolijke moeder die flesvoeding geeft, dan met een moeder die  continue moe, chacherijnig en slap is.

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan