foto's ezra

Hallo dames!
Bedankt voor jullie reacties!
Het gaat lekker hier, Ezra is een model-baby, drinkt goed, slaapt goed en huilt niet al te veel. Mijn lijf voelt al wat beter, maar nog niet super, wat natuurlijk niet zo gek is, Ezra is pas 4 dagen oud, en hij woog uiteindelijk inderdaad bijna 9 pond, dat hadden ze goed voorspeld, om precies te zijn 4365 gram, en dat in krap 3 uur, dus dat voel je nog wel even een weekje, haha... (het stomme is, even onder ons, ik ben gewoon helemaal niet uitgescheurd of wat dan ook, voorkant voelt prima, maar wordt gek van de pijn van een aantal flinke aambeien! dat is toch gewoon zonde?? Ik wist niet dat dat zo'n pijn kon doen zeg!!)
Maar goed, mijn lijf komt wel weer goed, we genieten van een heerlijke kraamtijd, de kinderen vinden het prachtig en zijn niet bij hun broertje weg te slaan, en willen overal bij helpen.
Okee, eens kijken of ik een paar fotootjes kan bijvoegen!
Groetjes, Yvette

Hey Yvette,

Wat een moppie heb je! En wat een gewicht had de "kleine" man. Tja die aanbeien doen zeer, heb je wel iets gekregen van je HA? Anders even naar vragen hoor, want die dingen kunnen lang blijven.

Geniet lekker van je kindjes en je kraamtijd, voor je het weet moet je weer helemaal zelf aan de slag.

Liefs Nanda

Wat een mooie foto! Je straalt aan alle kanten.

Die aambeien zijn inderdaad vervelend, ik heb ze tijdens mijn zwangerschap ook veel gehad. Toen kreeg ik een soort vaseline met een verdovend iets erin, daarmee houd je het vet en verdoof je tegelijkertijd. Maar ik weet niet of je dat in combinatie met BV (als je dat doet..) mag geven. Gewoon even wat voor  vragen, is gewoon een lastig kwaaltje als je veel zit en ligt.

Verder lekker genieten!

Wat een mooie foto zeg, je straalt inderdaad helemaal.
Bij mijn eerste had ik ook wat last van aambeien en kreeg Curanal (tabletten en zalf) voorgeschreven van mijn verloskundige. Dit hielp echt perfect en had snel nergens meer last van. Ik had het nu ook alvast in huis gehaald maar gelukkig nog niet nodig gehad. Hoop dat je er snel van af bent zodat je optimaal kan genieten.
Groetjes

Hey,

Mooie foto! Je ziet er stralend uit! Ga er maar lekker van genieten!.
Ik ga nog eens op zoek naar dat mailtje waar uitgelegd wordt hoe je een foto moet plaatsen...mij lukt het nog steeds niet.

Groetjes Yvonne en Vic

Meid je straalt helemaal!!!
Geweldig he wat een bevalling wel niet met je kan doen. Zat net naar een op tv te kijken en moest weer huilen van geluk.
Kevin doet het ook heerlijk en kan zo genieten van dat mannetje

Evelien mv Dylan en Kevin

Terug
Bovenaan