Foto's Forumdag..

Ja sorry dames, nog heel even geduld, ik moet nu weg en ik zal vanavond proberen mijn foto's te plaatsen...!!
Ik wil nog wel even zeggen dat ik het onwijs gezellig vond enne...sorry voor degenen die ik niet heb gesproken: ik was of druk met mijn kind van de trap te plukken (wie verzint het nu om daar geen hek voor te zetten) of ik had pas toen we weggingen door dat jullie er ook bijhoorden, muts die ik ben!!
Nogmaals bedankt voor de gezellige ochtend!

Liefs, Marcia mv Puck

Hier dan eindelijk de foto's....

Puck en Tess op de trampoline, Nanda moedigt aan...

Ook de mama's (Marieke en Natasja) vonden de ballenbak leuk...

Even een chill-momentje hoor..en hoe kun je dat nu beter doen dan met een..banaan! (Tess en Lydia)

Koekiemonster Thomas: "he Puck, dat lust ik ook wel hoor!" (Let ook opd e verterde blik van Laura mv Thom!)

"Nou vooruit, omdat je het zo lief vraagt.."

"Het koekje is op maar mijn vingers zijn ook lekker hoor!"

Fabio en Lydia genieten van een patatje...

Thomas: "he Delano, vriend, give me a hug!"

Nou, dat was een korte impressie, helaas niet zo heel veel mooie foto's kunnen maken (de kinders zitten niet echt meer stil he!!)maar  't was erg gezellig!

Liefs, Marcia mv Puck

Hoi Marcia

Wat een leuke foto's zeg en ook leuk om de meisjes te zien. Volgens mij waren Puck en Tess nog niet te zien op de eerdere reportages! Stoere staartjes heeft je dametje, en wat goed dat ze die laat zitten zeg, daar kan ik hier vooralsnog naar fluiten haha.

Moet trouwens wel erg lachen om je opmerking dat je er bij het naar huis komen achter kwam dat er nog meer dames waren die bij het clubje hoorden.......

Is die laatste foto er trouwens niet een met Yoell ipv Delano? Niet dat ik erbij was natuurlijk en correct me if I'm wrong: maar die stoeipartij lijkt erg veel op een topic eerder geplaatst met foto's. Niet dat het verder wat uitmaakt: de kindjes hoorden bij de forummeeting dus dat had je al goed ingeschat  hahaha.

Groetjes
Susan

ps. zijn Puck en jij erbij op 5 april aanstaande?

Wat een gave foto van Tess en Lydia, kan ik zien hoe ze was toen ik ff snel naar huis heen en weer moest. Wil je me die foto en die andere waar ze op staat mailen naar riannetieben@hetnet.nl ? Alvast bedankt!
Groetjes, Rianne en Lydia

Hoi marcia,

Wat een leuke foto's, helaas zijn die van mij ook erg lelijk geworden. Mag ik ook vragen om een kopietje van de foto met Tess? (nebregt@hotmail.com)

Ik vond het erg gezellig om even te kletsen en je hebt een heerlijk meiske, met inderdaad mooie staartjes, dat gaat bij mijn krullenkopje echt niet lukken. Hier dus maar de palmboompjes op haar kop.

groetjes Nanda

Hoi Marcia
Wat een leuke foto's zeg! Vooral die laatste! Wil je die naar mij mailen?? esthersch148@hotmail.com . Wij vonden het ook heel gezellig. Vond het ook heel leuk om jou in het echie te zien!

@Susan het is echt Delano. Heb  dit  helemaal niet gezien! haha  Thomas was maar druk met stoeien/knuffelen haha. Alleen vond Delano het niet zo leuk als Yoell haha

Liefs Esther

Terug
Bovenaan