FOTO'S ik ben er al uuuuuren meebezig grrr

A

Anoniem

Guest
Wat een gedoe!!! Ik bespaar jullie de details. Vakantie en de meisjes gister:

Dit was woensdag toen we een strandwandeling van 2 uur maakten (hadden de afstand niet goed ingeschat haha moesten de hele avond bijkomen met een wijntje hoor)

STOERE MAM

Paps op de jetski, was errugg leuk (en vermoeiend maar dat zegt ie niet hoor haha)

Take a pose

Het vliegtuig weer in..... naar de meisjes joeppiijeeee
Meike was aan het gek doen, do I need to say more?!

Onze schatjes

Ik zit hier met een smile het bericht af te ronden want het heeft mij welgeteld 3 uur gekost maar het was het waard hoor!!
Ga nu het speelgoed opruimen en Meike wakker maken want die slaapt ookal een paar uur!!
Dikke tuut
Renske en Jack, Isa en Meike

Hoi hoi, wat een leuke foto's zeg!
En vooral dat gekke bekkie!
Dat trainingspakje, waar heb je dat vandaan? Is dat een echt meisjespakje? Ik zoek voor Kian nog een echt lekker huispakje. Zoiets lijkt me heerlijk deze winter.
Liefs Nelleke

Mooie foto's! Dat jullie zonder de kids weg zijn gegaan. Ikmoet er echt niet aan denken! Knap hoor!

Marieke mv Lyanne

Leuke foto's!! En leuk dat ik nu ook weet hoe je eruitziet!!
Jullie hebben genoten en die knappe meiden van jullie ook zo te zien haha

Groetjes
Susan

Hoi Nelleke,
dit pakje is knal en knalrose wil je Kian echt niet aan doen!! Het is van Kik-kid en daar hebben ze ook een pak met groen en grijs van strechkatoen, erg stoer ook. Je hebt ook een pak, maar dat is meer voor buiten, zwart-wit gestreept en harig. Ik wilde het kopen toen voor Meike maar ze zette het op een brullen, zelfs de verkoopster vond dat we het niet moesten doen. Dit is een superpak en lekker voor meike want dan kan haar buikje lekker uitbuiken hahahahaha.

Marieke, we hebben deze reactie meer gekregen. Toen wij alleen isa hadden was er geen moment geweest dat ik hieraan dacht maar nu het afgelopen jaar met meike......
We zijn echt weer even een stel geweest, alle aandacht voor elkaar en voor onze liefde, en dat is ook wat waard.... de meiden hebben het erg fijn gehad bij mijn ouders en zij met hen. Isa heeft maar twee keer naar ons gevraagd en was dolblij toen we toen we op een matje op de grond lagen te koesen haha

Hoi Susan, we hebben het echt super gehad. Goede boost voor de verkering, zou maar zeggen. Leuke dingen gedaan en ook samen de kinderen gemist, dat was ook bijzonder om te ervaren.

Liefs Renske mv Meike

Hoi Renske,

Manman, wat heerlijk allemaal!! Enikblijf erbij: die verkering is zo verschrikkelijk belangrijk!!! Fijn dat jullie elkaar herontdekt hebben en jullie gezamelijke liefde voor de kindjes ook weer vanzelfsprekend is...........

Geniet maar lekker na met je man en geniet weer lekker van die aanhankelijke, drukke, vrolijke, energievretende lieve schatten van je. Dat verdienen jullie allevier (en wat zul je trots zijn op Isa zeg, dat ze het zo goed gedaan heeft bij opa en oma!)

Goetjes
Susan

Wat een erg leuke foto's .. ben jaloers nog zo'n lekkere vakantie.. zucht!

Terug
Bovenaan