foto's laten afdrukken voor album

hallo allemaal

ik heb uiteraard hoop foto's gemaakt van onze kylian en wil nu al wat laten afdrukken.
heb alles op cd staan en op de schijf van de camera maar wil vast beginnen met plakken van fotoboek.
heb op internet gekeken en dat is wel goedkoper. ook wil ik voor opa's en oma's collage maken dus heb er extra nodig.

nu was mijn vraag iemand ervaring met bestellen van foto's via internet en zo ja welke?

dank je wel
jacomien
mama van kylian 09-09-2007
 
hai ik doe het via http://www.digitalefotosbestellen.nl/  dit is goede kwaliteit, maar kruidvat is ook goed, maar dan wel via de site en niet aan zo'n paal in de winkel!!

groetjes Karmen
mama van Liz
 
Bij de HEMA kun je ook een heel handig programma downloaden voor het bestellen van foto's. Je kunt ze dan ook bewerken voordat je ze bestelt. Ook kun je daar digitaal een album maken, helemaal handig! Geen gedoe met plakken enzo. Er passen meer foto's op een pagina dan bij afgedrukte foto's en het kan echt heel leuk worden. Je kunt ook teksten erbij typen enzo. Ook bijvoorbeeld vaag op de achtergrond paginagroot een foto en dan scherpe foto's ervoor.

Kan trouwens ook bij albert heijn (ah.nl).

Succes!
 
Terug
Bovenaan