foto's laten afdrukken voor album

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik heb uiteraard hoop foto's gemaakt van onze kylian en wil nu al wat laten afdrukken.
heb alles op cd staan en op de schijf van de camera maar wil vast beginnen met plakken van fotoboek.
heb op internet gekeken en dat is wel goedkoper. ook wil ik voor opa's en oma's collage maken dus heb er extra nodig.

nu was mijn vraag iemand ervaring met bestellen van foto's via internet en zo ja welke?

dank je wel
jacomien
mama van kylian 09-09-2007

Ik heb een fotoboekje gemaakt via de website van de HEMA. Op zich kun je daar heel mooie boekjes maken; deze kun je dan bij de HEMA bij jou in de buurt afhalen. Alleen kreeg ik een boekje met totaal andere foto's geleverd. Echt niet leuk: allemaal foto's van een pasgeboren tweeling, ergens uit het zuiden van Nederland. Heel persoonlijke foto's dus. Ik vond het echt erg dat zulke persoonlijke fotoboekjes blijkbaar bij volslagen vreemden terecht kunnen komen, en dacht ook meteen: wat nu als iemand anders mijn boekje (met erg persoonlijke foto's) heeft?
Op hoge poten heb ik dit boekje teruggebracht; inmiddels lag ons eigen boekje toen ook al klaar. Ze schrokken zelf ook wel toen ik vertelde dat dit eerste boekje echt niet voor mij bestemd was. Gelukkig heb ik inmiddels dus wel de juiste foto's, maar ik vraag me af of die andere ouders wel weten dat hun foto's zomaar naar de verkeerde mensen zijn gestuurd...

Daarna heb ik nog een foto besteld bij Webprint; een foto op canvas. Daar had ik een kortingsbon voor, dus dat kwam goed uit. De foto is heel mooi geworden, maar we hebben wel te lang op de levering moeten wachten. Er was schijnbaar iets mis gegaan met de verwerking van de bestellingen, maar volgens veel reacties op internet gebeurt dit wel vaker bij dit bedrijf.

Kortom: ik heb heel mooie fotoproducten gekregen, maar bij beide internet-bedrijven ging er wat mis!

groetjes, Esther

Hoi, ik heb ze bij c1000 laten afdrukken, echt superkwaliteit en goede service! Ook wel eens bij hema gedaan, beviel ook wel, alleen bij  c1000 echt veel mooiere foto's!

hema beviel ons ook goed.

wij konden alleen bij lange na niet genoeg foto's kwijt in het digitale fotoboek van de hema, wat wil je ook met zo'n mooi kind

Ik doe al mijn foto's via de albert Heijn, bevalt me prima en je kan ook zo'n album bestellen!!!

groetjes Yvonne

Ik bestel eigenlijk ook altijd via de Hema, gaat perfect. Laatst een keer een aanbieding gekregen van het kruidvat, weet even niet meer waar bij, om een boekje te maken voor 2,50, ik dacht kan ik proberen voor dat geld! En is echt heel mooi geworden, sleep het overal mee naar toe. Mijn laatste foto's heb ik via (ik weet niet of je hier nog anders site's mag vermelden (concurrentiessites?)) babyinfo.nl, maar 6 cent per foto, 2 dagen na bestellen in huis via de post, en heel mooi, mooie glans, duidelijke foto's!
Dus ben eigenlijk bij alle 2 wel tevreden.

Succes ermee! Ik moet zeg, vind het een leuk karweitje al die foto's inplakken. Want ik sleep mijn fototoestel echt overal mee naar toe!

Terug
Bovenaan