foto's laten afdrukken voor album

hallo allemaal

ik heb uiteraard hoop foto's gemaakt van onze kylian en wil nu al wat laten afdrukken.
heb alles op cd staan en op de schijf van de camera maar wil vast beginnen met plakken van fotoboek.
heb op internet gekeken en dat is wel goedkoper. ook wil ik voor opa's en oma's collage maken dus heb er extra nodig.

nu was mijn vraag iemand ervaring met bestellen van foto's via internet en zo ja welke?

dank je wel
jacomien
mama van kylian 09-09-2007

Hallo

Wij hebben van dewek de foto`s via home.nl besteld en hadden ze donderdag al thuis bezorgd, we hebben ze zondag  verstuurd. Niet duur en goede duidelijke foto`s en je hoeft er niet extra voor weg.

groetjes bg

Hallo

Wij hebben van dewek de foto`s via home.nl besteld en hadden ze donderdag al thuis bezorgd, we hebben ze zondag  verstuurd. Niet duur en goede duidelijke foto`s en je hoeft er niet extra voor weg.

groetjes bg

Hoi,

Ik heb mijn foto's deze keer via de site van de hema besteld, mooie foto's in digitaal foto formaat (11,4 x 15 cm) en een hele snelle service. 2 dagen na de opdracht kon ik ze in de winkel al gaan afhalen.
Alle formaten kun je bij de hema door elkaar bestellen zonder dat dat iets meer kost.

Groetjes Saskia

Ik bestel ze al jaren bij het Kruidvat en dat gaat prima. Ik heb pas een aantal keer de AH geprobeerd maar vaak klopt er niks van de bestellingen en de foto's zijn lelijk afgedrukt.

Succes!
gr.Ing

Terug
Bovenaan