foto's maken

Hoi, hoi

Ik denk dat iedereen wel regelmatig foto's maakt van de kleine. Ik probeer al een tijdje een foto te maken van Evi met een big smile. Want ze kan zo lekker lachen. Maar ze heeft meer oog voor de camera maar lachen ho maar.
Dan knip ik een foto en dan beweegt ze net of haar ogen zitten dicht van de flitser.  Sommige foto's is het net of ik heb gevraagt of ze vraagteken wil nadoen hihihihi
Hetzelfde is met de videocamera. Dan ligt ze te lachen en te kraaien in de box, denk ik is leuk om een stukje te filmen pak dan   de camera en dan is het stil en wordt de camera bestudeerd. Dan vraagt ze zich vast af wat ik sta te doen hihihi
Ik heb pas een digitaal fotoboek gemaakt, dan kun je zelf een boek uitzoeken, het aantal foto's bepalen en je kunt er tekst bij zetten. Dus niet meer laten afdrukken om vervolgens weer te moeten inplakken. Je verstuurt je boek en een paar dagen later haal je het op, erg leuk!
Maken jullie veel foto's?

groetjes Sonja

Yep. Heeeel veel foto's. Uit een soort "angst"dat ik van de tweede minder foto's zou maken dan van de eerste, zorg ik dat ik de camera wel in de buurt houd. Heb alleen nog steeds geen foto van ons vieren als gezinnetje . Nu de oudste de waterpokken heftig heeft en gisteren zijn gezicht volledig heeft opengeschaafd aan de zandbak wachten we daar ook maar even mee. Hij is heel lief, maar mooi is even anders.

groetjes Dionne/vis78

Ik probeer wel regelmatig foto's te maken of te filmen, maar ik vergeet het ook vaak. Dan zit ik zo van het mooie plaatje te genieten, dat ik me acheraf pas bedenk dat het vast leuk was geweest om vast te leggen...
En Esther is toch al niet echt een lachebekje, maar als ze lacht is het volkomen onverwacht. Ik heb al geprobeerd om dat vast te leggen, maar dat lukt dus écht niet. Ik hoop toch dat het nog gaat lukken om zo'n heerlijke baby-smile vast te leggen, want ze zijn gewoon té heerlijk!

Groetjes,

Eveline

o,dus het ligt niet aan mij
ik heb continue de video en fotocamera paraat.boas zit soms een kwartier lang te lachen en gekke geluiden te maken,maar zodra ik de camera pak is t over en uit.ik ben laatst een half uur bezig geweest voor een leuke foto voor mn schoonvader voor zn verjaardag.hij staat er uiteindelijk wel lachend op,maar het kan zooooveel beter.als we ergens op visite zijn is hij ook al zo timide,of hij gaat slapen.vrienden en familie kennen boas alleen maar slapend

Hallo

Ik ben gek van foto,s heb er dan ook erg veel o.a van mijn paarden ,honden en natuurlijk de kids
Vooral nu Meike nog zo klein is maak ik weer erg veel foto,s ook de andere 2 kinderen willen haar graag vasthouden en met haar op de foto en om dat ze onze 3 de is hou ik het in de gaten dat er regelmatig geknipt word want als ik de foto,s van de andere 2 kinderen zie dat zijn er ook erg veel

Groetjes monique

Ik geloof dat de camera overal mee naar toe gaat... Is zo makkelijk met digitale camera, je maakt er zo 10 en dan denk ik, ik zoek straks wel uit welke het mooiste is, ha, ha! We zitten nu al op meer dan 200 foto's.
Maar inderdaad, een smile vangen is vrijwel onmogelijk!! Jammer, he?

Groetjes, Karin
Mama van Christian (8 weken)

Ja hoor... hier ook een foto en filmfreak. Alleen schiet het er toch stiekem vaak bij in.... maar we hebben al 280 foto's binnen 2 maanden. Gisteren geprobeerd een lachje erop te krijgen, zelf met hulp van een tante en nichtje lukte het niet.
Ik heb gisteren netjes alle laatste foto's ingeplakt, want nu heb ik nog de tijd.... volgende week weer werken.
Vind zo'n digitale camera overigens ideaal. Hadden ze eerder moeten uitvinden.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan