Foto's met huisdier!

A

Anoniem

Guest
Hej allemaal,

Vandaag had ik fftjes een lief momentje te pakken. Dat bracht me op het idee om er een aparte fottpoic voor te openen. Misschien vinden jullie dit ook leuk?? Vickey onze allerliefste Drentsche Patrijshond, vindt het prima dat de roedel is uitgebreid. Linde vindt die witbruine lopende vlek geweldig! Vandaag zat ik ad telefoon en zag dit:

Je ziet hier aan Linde en Vickey dat ze het super vinden samen. Linde lachte en Vickey vond Linde te lief. Natuurlijk bleef ik erbij en alert. Je weet immers nooit waar die liefde toe leidt! Vickey legde voorzichtig ´haar poot op Linde haar buikje. Linde wilde de poot in haar mond doen.... Dat ging mij ff te ver zeg maar :)))
Fijn dat het zo goed gaat! Met de 2 katers ook trouwens, maar die kan ik maar niet samen vastleggen.... Hoe gaat het met jullie kinderen en huisdieren?? Liefs Pippi

mmm. ik bedoelde natuurlijk topic, maar mijn vingers zaten verkeerd om!

hoi pippi,
wat een snoezige foto's zeg!!!
jammergenoeg hebben wij geen huisdieren. als de dames wat groter zijn, wil mijn vriend een herdershond of zo. voor werk in de beveiliging. zoiets als een drugshond voor bij de duane. die wou hij eigenlijk al nemen toen ik nog zwanger was. Whahahaha. had hij echt verwacht dat ik en 2 baby's en 1 puppy zou gaan verzorgen.

dacht het niet. maar mis het wel. heb vroeger altijd minstens 3 honden in huis gehad.

groetjes,
petra

Maudy en jack de kater................al een week of wat terug..........te zien aan het haar wat Maudy nog heeft..........whahahaha

Hey hoi,

Leuk topic hoor! Hier een foto van Sofie met onze poes Misty. Sofie is een enorme fan van haar!

Leuk topic!! Wij hebben 3 katten, 2 van de 3 moeten niet veel van Jesse hebben, hij is iets te druk voor hun zin, maar de oudste kater, die je op de foto ziet, vindt alles prima van hem, zelfs als ie volop aan z''n vacht of oren trekt... hij is gewoon blij met alle aandacht die hij krijgt hihihi

leuk topic, daar passen me vandaag geplaatste foto's op hyves perfect bij.
Dit is Lois met onze lieve hond Remus, hij is helemaal verliefd op haar en wil haar het liefst altijd aflebberen..soms mag ie haar ff een lik geven, maar vind het niet altijd ff fris . ze vind dieren helemaal geweldig op de volgende foto is ze met 1 van onze katten aan het kroelen, net voordat Diesel haar een kopje gaf maakte ik deze foto.
Ze wil ze ook graag aaien en zodra er 1 langskomt komt er een graai en een kraai hahah

ik vind het belangrijk dat ze met dieren opgroeit, dat ze die leert respecteren..maar voor nu is het voor haar alleen nog maar fun..

gr bambi
mama van Lois 10-07-08

Terug
Bovenaan