Foto's minimeeting Fantasy Island Ede - deel 2

Eindelijk....Hyves is me weer even goedgezind...

Deel 2 van een gezellige ochten/middag

Ivar was een beetje voorzichtig en liep niet al te ver van mama vandaan. Het is ook zo heerlijk veilig in mama's armen.

Gewoon een mooie foto van moeder en zoon!

Even een onderonsje tussen mama en Sophie. Samen een liedje zingen.

Tussen de middag kwamen er natuurlijk frietjes en frikandellen op tafel. Lekker hoor!

Zoooooo fout, maar zoooooo lekker...!!!!

Mama... Sophie ook frietjes...

Gezellig zo met zijn allen aan de tafel....

En na de frietjes moeten de calorieën er natuurlijk weer afgegleden worden....

Tja...achter de rode band was een klimnet, maar nee hoor....kleine Siebe doet het op zijn manier....

En toen was het disco in de speelzaal. Tess danst de sterren van de hemel.....

.....samen met mama.

Ivar  durfde alleen onder persoonlijke begeleiding van zijn vertrouwde mama de route af te leggen.... Wel spannend hoor....

Ook Rianne en Lydia vonden de disco erg leuk....

En een laatste mama - Lydia -  moment

Groetjes Fonske

ja mooie foto's!!! en ik vond het zo gezellig! echt heel leuk om jullie eens te ontmoeten, je leest en leeft zoveel met iedereen mee en dan is het onwennig in het begin om elkaar te ontmoeten, maar als de mondjes eenmaal los gaan

Ivar is inderdaad wel wat voorzichtig, die heerlijke vrijbuiters van de overige mama's (alleen Lydia voelde zich ook wel heel veilig bij mama) die zag je af en toe eens zwaaien (of even brullen maar dat was zo weer over) en dat was het wel hahahaha

maar zulke leuke kindjes allemaal, en de mama's ook!

liefs Jenneke

Fijn dat het weer geslaagd was!
En ook leuk om eens foto's te zien van de mama's die ik nog niet eerder op de gevoelige plaat had kunnen bewonderen(Jenneke en Rianne).
En Jenneke,wat heeft Ivar een paar prachtige oogjes!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan