Foto's minimeeting Fantasy Island Ede

Hallooooo,

Zoals al gemeld zijn we vandaag in Ede geweest met een aantal kindjes en mama's. Op de een of andere manier is Hyves me nooit zo goed gezind. Ik heb nu ongeveer 4 uur geleden foto's doorgestuurd naar Hyves (in totaal 3 mailtjes) en er staan er nu nog maar een paar op. De rest houden jullie nog even van me tegoed oke.... Het ligt echt aan Hyves.....

Het was in ieder geval erg leuk, de kids hebben genoten.

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe.

Nick kwam even uitblazen bij mama, want het was toch wel erg warm in de speelruimte!

Even een rustmoment voor Ivar.....koekje erbij??

Tja....wat moet je hier nu van zeggen.....mooi toch! Ennuh...Esmé... zie je die krullen van mama!

Om wat leuke foto's te kunnen schieten moet je als (oude) mama toch echt gaan klimmen en klouteren..... en dan komt het hè.....

.....de aanval wordt geopend......

Kunnen jullie wel.....3 tegen 1.....

De rest van de foto's volgt dus nog, hoop ik....Ik heb ooit gehad dat het dagen duurde voordat de foto's op Hyves stonden, dus geduld......is een schone zaak....

Groetjes Fonske.

Jajaja, het was ook erg gezellig!

Heerlijke overzichtelijke speeltuin (wel warm en een beetje muf, maar een kniesoor die daar op let!), alle kindjes in het gedeelte van 4+ en we hebben die peuters maar een paar keer uit de hoogste netten hoeven halen haha.

Een zeer geslaagde ochtend/middag en zéker voor herhaling vatbaar!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan