Foto's nieuwe kamer Dean

Hoi hoi!

Dean slaapt sinds 2 dagen op zijn nieuwe kamer. Hij vindt het super! Hij wil alleen maar boven met z'n auto's spelen, hahaha. We hebben hem eerst overdag in de kamer laten slapen zodat hij zag waar hij was. Hij slaapt goed en wordt niet wakker. Het is al helemaal zijn kamer.

De babykamer is ook bijna in orde. Dean z'n spullen d'r uit en de spullen voor onze dochter er in. Nu alleen de kleding nog, maar dat komt goed .

En nog een van mijn lieve knul op de Harley.

Groetjes,
Nelly.

Leuk zeg...wij willen in het najaar met de kamer van Tess bezig...maar als ik dit zie krijg ik eigenlijk al zin om te beginnen.

Dean veel speelplezier in je nieuwe kamer.
Liefs sandra

Leuk is íe! de kamer van Thomas is ook helemaal groen.... Inderdaad lekker fris, hihihi! Wij hebben nu een groot bed staan voor Thomas. Van de week had ik zijn gifhok
(= groene kamer) gepoetst en ik stond eigenlijk helemaal verbaasd. Is dat leuke groene kamertje met dat grote-mensen bed echt al van mijn grootste baby....???

Kus, Marieke

Hoi Nelly

Wat een leuke foto ´s en wat een vrolijk-stoere kamer! En ook zo netjes, ondanks al dat speelgoed..... En die Harley/foto is natuurlijk onbetaalbaar.

Leuk ook he, om alvast te fantaseren over de kamer van je dochter.... het klinkt al helemaal vertrouwd!

Groetjes
Susan

Nou dat wordt voor ons dus niet wachten tot het najaar.

Vanavond bij ikea geweest en een super leuk bedje gekregen voor Tess (van haar peettante) zelf hebben we er een kast bij gekocht en allemaal leuke hebbedingetjes. Dus dat word klussen.

Liefs sandra

Terug
Bovenaan