foto's plaasten

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik probeer foto's te plaatsen maar krijg het niet voor elkaar. Ik heb het al via hyves en photobucket geprobeerd. Ik kopieer de afbeelding, wil hem plakken en dan gebeurt er niks wat doe ik fout?

Liefs Frida

Hoi hoi
Volgens mij doe je niets fout hoor,ik doe het precies zo!
Raar joh!
Succes ermee...
Liefs,An

Hoi,

Ik wil wel foto's plaatsen, maar ik doe het niet. Slechte ervaringen mee, iedereen kan het zien, dus sorry meiden geen foto's van onze stoere boy!!!

Liefs Lientje

Hoi,

Ik doe het ook via hyves, snap niet waarom het niet lukt.
Ik ga op hyves op de grote foto staan, druk op rechtermuisknop op kopieren (heb zowel hyves openstaan als deze site met bericht plaatsen)
En druk hier gelijk op plakken.
Hoe doe jij het dan?
Ik vind het soms wel eng om een foto te plaatsen, je hoort zulke rare verhalen tegenwoordig.
Maar aan de andere kant, als ik alles tegenhou waar ik bang voor ben, dan kom ik mijn huis niet meer uit en doe ik niets meer....
(niet dat ik het niet begrijp hoor, ik had je verhaal toen gelezen volgens mij)

Liefs Reneke

Hoi Reneke,

Je kunt m'n verhaal niet gelezen heb, want daarover heb ik nooit iets geschreven, haha! Mijn man en ik hadden wat foto's op m'n hyves staan, alleen toegankelijk voor vrienden. Tot onze grote schrik is vanwege de hyves foto's of marktplaats iets dierbaars van ons gestolen, dus ja, een gewaarschuwd mens telt voor 2... Ik geef me dus niet teveel bloot, maar kletst wel mee!

Liefs Lientje

Hee Lientje,

Ik heb hier weleens iets gelezen van iemand die ook slechte ervaring had met foto plaatsen. Dit was weer in familiar verband. Dacht dat jij het was, sorry!!
Maar nogmaals ik begrijp het wel hoor.

Zo las ik laatst een verhaal van 2 (schoon)zussen die op strand waren. Vreemde mensen namen foto's van die kleine.
1 Zus gaat boodschap doen, komen vreemde mensen terug en willen haar kind ontvoeren. Toen die andere zus dat kind terug pakte (gelukkig zag ze het) kwamen die mensen met die foto's aanzetten, zo van wij hebben foto's dus wij zijn haar familie. Dr moeder was gelijk gebeld en met paspoort bewijs gelevert, maar soms ben ik zo bang door dat verhaal....

Liefs Reneke

Hallo meiden,

Dit is dus de reden dat ik ook hier geen foto's wil plaatsen. Je weet maar nooit wie er mee kijkt en op de een of andere manier heb ik er dan geen goed gevoel bij. En inderdaad Reneke, je hoort soms de meest rare dingen. Aan de ene kant is de kans op zoiets heel klein, maar ja, je weet het toch maar nooit he.

Ik vind het overigens wel erg leuk om jullie foto's te bekijken,

Ook niet echt consequent he.

Liefs, Sophie

Reneke,

Het geeft niet hoor!

Ik ben normaal heel nuchter en zie ook niet snel gevaar en wil ook niet over alles nadenken. Maar met de foto's en vervolgens de diefstal zijn we diep geraakt.  We hebben er beide nog steeds last van, terwijl we nu bijna een half jaar verder zijn.

Dus nogmaals sorry meiden ik doe het niet meer en Sophie ik geniet ook lekker mee van alle andere kiekjes

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan