foto's plaatsen

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal

Ik kom even inbreken bij jullie.
Jullie hebben zoveel leuke foto's op het forum staan en mij lukt het meestal niet eens om ze te plaatsen.En als het wel lukt zijn ze klein en wazig.

Wil iemand me duidelijk stap voor stap uitleggen hoe ik dit moet doen?
Ik ben niet zo heel handig met de computer .Dus graag niet al te moeilijk.

Groetjes Jessica

Als je een eigen site hebt op internet kun je ze gewoon kopieren naar hier. Je gaat dan op de foto staan, rechtermuisknop, kopieren, naar deze pagina gaan, klik met je muis waar de foto moet komen, dan rechtermuisknop en dan plakken.

Veel doen dit vanaf hun babysite of doen de foto's uploaden via Hyves. Het gaat dus niet via het bestand van je eigen pc, ze moeten dus echt eerst op internet gezet worden.

Als  je niet weet hoe dat moet en je hebt nog geen (baby-)site dan kun je je gratis aanmelden bij Hyves.nl de rest wijst zich wel..

Je kunt ook altijd even oefenen met plaatjes van google hierheen te kopieren,..

Succes!

Esmé mv Kay

Het werkt alleen als de foto al ergens op internet staat. Zoals esmee al zegt een eigen baby site, hyves, flickr, mijnalbum.nl etc. Je kan dan heel makkelijk met je rechtermuisknop plakken en kopieren. Maar je moet je foto dus eerst ergens ander geplaatst hebben (je mag hem er dan ook weer afhalen nadat je hem hier hebt geplaatst).

het lukt nog steeds niet.

Ik heb het nu ook via photobucket geprobeerd,maar weer niets.

Iemand nog een tip?

Groetjes Jessica

Hoe wordt mijn vorige bericht nu een foto?

Alle hulp is welkom!
Het moet toch een keer gaan lukken.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan