Foto's Sinterklaasfeest

A

Anoniem

Guest
Nou hier zijn dan een paar foto's van Daniëlle op t Sinterklaasfeest van Dennis zn werk:

Groetjes van Sonja

dat ziet er erg gezellig uit!
Heeft de kleine er erg van genoten of vond ze het nog een beetje eng?
ik weet wel dat als onze kleine meid de Cast van Het zandkasteel had gezien,
zij Sinterklaas niet meer zo interessant vond... hahaha.

groetjes
simone

Hoi Simone,
ja mn dochter heeft echt genoten.
Ze heeft gedanst en geklapt, ze vond Djumbo en het zandkasteel erg leuk. Ze heeft nog niet echt door wie Sinterklaas is, ze was niet bang maar ook niet echt geinteresseerd. Dansen vond ze leuker.
Groetjes van Sonja

Hoi Sonja,

Leuke foto's. Ziet er gezellig uit zeg!
En leuk dat je man zo straalt op de foto, echt helemaal leuk!

groetjes Maris

Hoi Sonja,

Dat ziet er ook super gezellig uit. En wat heerlijk dat ze gewoon haar eigen weg ging en niet bang was, super stoer!

groetjes Linda

Hoi Sonja,

Nou, dat is een luxe sinterklaasfeestje geweest zeg; djumbo, zandkasteel EN sinterklaas! Wauw hey!
Leuk dat ze dat op Dennis zijn werk hebben. Is bijna overal volgens mij, behalve op het werk van mijn man! Maar ja, ze worden genoeg verwend hoor, dus heeeeel erg is het ook weer niet!

liefs miranda

Hoi Miranda,
ja zeker een luxe sinterklaasfeest en als je hoort wat dat allemaal heeft gekost! Mijn vriend zit in de feestcommissie dus vandaar dat ik het weet, echt niet normaal, dan denk ik schenk dat aan een goed doel en laat alleen Sinterklaas opdraven, dat vinden die kinderen ook prima.
Ik wil niet klagen hoor maar vooral rond deze dagen denk ik altijd aan de mensen die het niet zo goed hebben en als ik dan die bedragen hoor!
Maar al met al natuurlijk wel een leuk feest geweest al had het iets minder gemogen wat mij betreft.

Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan