Foto's vakantie Turkije

A

Anoniem

Guest

Jaja hier zijn de foto's van onze vakantie!!!!

Bij Jeannie in de Kattenopvang

Lekker slapen

Saampies

In het ziekenhuis in Turkije

Hoi hoi,

Wat een ontzettend mooi meisje is je kleine meisje toch!!Leuke foto's en ach arm meisje op de laatste foto's.Gaat alles weer goed met haar en jullie??

Liefs Kitty en Tess.

Wat een mooie foto's!
Ook heel schattig, die poesjes...
Gaat het nu weer beter met je ukkepuk?

Liefs Annet

mooie foto's hoor en zielig hoor die laatste twee. Is ze helemaal weer opgeknapt?

Groetjes sandra

WOW! Wat een mooie meid! kan ik Thomas vast in de aanbieding gooien als leuke toekomstige schoonzoon???

Maarre, ik heb iets gemist geloof ik, wat had ze dat je in een Turks ZH terecht ben gekomen? En alles weer helemaal goed met die knapperd?

-X- marieke

Hihihi, Ruben zegt net: Ik zie je ervoor aan dat je Kian al aan het uithuwelijken bent via dat forum....
Nou als ik dit lekkere snoetje zie....
Liefs NElleke

Haha gooi de jongens maar in de aanbieding hoor hahaha
Ik hoor net van Werner dat ze tot haar 31e in het klooster gaat hahaha
Ik hoop dat ze zolang kunnen wachten.

Met Danique gaat het sinds afgelopen woensdag weer beter en sinds gisteren eet ze weer en drinkt ze weer genoeg.

Vanmiddag naar het ziekenhuis om nog een controle te doen.
Ze gaan via een catether in haar plasbuis en spuiten daar spul in zodat ze een foto kunnen maken van binnen.

Om zeker van te zijn dat het niet aangeboren is.
Mijn maag draait nu al om dat ze dit weer moet mee maken.
Mijn meissie heeft nu al zoveel meegemaakt ziekenhuis in en weer uit.

En nu weer dit.

Liefs Ilse

wat een prachtig meisje en wat een elende heeft ze allemaal doorstaan (en jullie ook!). Hoop dat het heel snel weer goed met haar gaat! Hoe komt ze aan het kleurtje trouwens, zijn jullie allebei Nederlands?

Terug
Bovenaan