Foto's van Ballorig

Hoi hoi,

Meiden, wij vonden het reuze gezellig gisteren! Ik heb echt genoten, zeker van Lyanne, want die was in tijden niet zo braaf en lief geweest tegen haar moeder! Heerlijk, heb thuis een paar traantjes weggepinkt. Ik had het effe nodig en het heeft goed gedaan om er even uit te zijn geweest.

Helaas is Vince de hele nacht weer aan het spoken geweest en was het oude gedrag van Lyanne vanmorgen weer terug, vanmiddag gaat ze bij opa en oma spelen, kan mama even bijtanken.

Daar gaat Kay, op de voet gevolgd door een paar meiden!

Mevrouw, u blokkeert de ingang! Er staat toch echt alleen voor 0-5 jaar hoor.

"Mama, vindt Lyanne niet leuk de draaimolen"

Maar de ballenbak wel hoor!

Ondeugd straalt van Thomas zijn koppie af!

Zo, het is even een klim, maarrrr...

het is zeker de moeite waard!

Groetjes, Marieke en Lyanne en Vince

Leuk hoor! Leuk om jou ook eens gezien te hebben. Ben benieuwd naar alle andere foto's, ik heb genoeg camera's gezien, daar kan het niet aan liggen...

Het was zeker een geslaagde dag!
Wij hebben erg genoten, en Kay al helemaal!!
Met zijn mond wijd open lag hij te slapen in zijn autostoel (op de terugweg), dus hélemaal gaar haha..

En wat is Vince ook een lekker prulleke.. heb een mooie foto van hem, maar moet ze uberhaupt allemaal nog uploade.

Groetjes!

Esmé mv Kay en ???

Zo lekker joh, dat jullie zo genoten hebben, good for you!

Jammer genoeg was Stijn echt ziek (had 40 bij thuiskomst ) maar desondanks heeft ie zich ook nog een beetje vermaakt. Over de auto’s en motorfietsen (met Evi) heeft ie het nog. Thomas heb ik er ook gespot, kijk maar:

Hoi Marieke

Goed te horen dat je het zo gezellig vond! Ik vond het leuk je weer even te zien en je hebt twee mooie kindjes. Het is ook niet niks allemaal waar je nu door gaat, alleen het slaapgebrek zou je al op kunnen breken en dan heb jij er nog wel een paar zorgjes meer bij. Nogmaals sterkte daarmee en probeer zo af en toe aan jezelf te denken he... En traantjes laten lopen, lucht vooral ook op dus lekker doen!

Groetjes en tot ziens
Susan

Leuke foto's! Toch heerlijk om er ff uit te zijn, dat lucht ook al enorm op! En, alles gaat op z;n tijd beter! Een broertje erbij is voor Lyanne ook een hele verandering! Komt allemaal goed!

Lisenka mv Tessa & Meike

Terug
Bovenaan