Foto's van de babys die al geboren zijn

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal...
Ik zie op andere forums dat er vaak fotos worden geplaatst van de pasgeboren kindjes. Bij ons heeft alleen Syl (Eis) dat gedaan... Misschien willen de andere mamas dat ook? Ik zou het in ieder geval erg leuk vinden om de kindjes te zien!
groetjes,
KC

Ik zal morgen aan mijn man vragen of hij wat foto's op de pc wil zetten en dan zal ik zsm een foto laten zien van onze pracht dochter!!!!!!

xxx Mar

leuk, ik wil ook alle baby's zien, maar hoe moet ik dat doen als de mijne geboren is, want ik heb geprobeerd door knip en plak maar lukt niet, en hierboven om een extra plaatje invoegen lukt ook niet, kan iemand me vertellen hoe.

Manal 37+5

oooh... ik ben even terug gaan kijken en idd - er zijn ook fots van de mannetjes van Ciske. Oh wat mooi! Ik krijg er al helemaal zin in :)
Manal: er is een onderwerp geweest waarin de werkwijze om fotos te plaatsen is uitgelegd maar die kan ik niet meer terug vinden. Misschien dat iemand anders weet hoe dat moet? Ik kan ze gewoon plakke maar ik weet dat dat niet bij iedereen lukt. Er was volgens mij een site die je daarvoor kan gebruiken.
Kruimel77 is meestal wel heel creatief ... misschien weet jij dit?

groetjes,
KC

Hoi Hoi,

Leuk, leuk, leuk..... Ik wil ook babietjes zien.

Ik ben niet zo handig als ik lijk te zijn hoor, met al die plaatjes enzo.
Als er iemand 2 linker handen met een pc  heeft ben ik het volgens mij.

Plaatjes aan je tekst toevoegen is heel simpel: knippen en plakken. Dat heb ik geleerd van iemand op het "als het wat langer duurt" forum. Daar deden we het altijd om er een vrolijk tintje aan te geven, naast alle sombere verhalen.

Is er iemand die wil weten waar ik ze vandaan haal enzo, roep dan even.

Maar hoe je een foto erop zet weet ik echt niet. Ik ben al 100x van plan geweest om aan mijn man te vragen hoe ik een echo foto of een buikfoto hier op kan zetten maar vergeet het iedere keer.
Maar als de kleine geboren is wil ik het zeker weten ook gaan doen. Wil natuurlijk ook mijn wondertje uitgebreid showen aan iedereen.

Dus als iemand het weet dan horen we het graag!!!!!!!

Kruimel

Hey hallo!!

Ik heb toen dat onderwerp om (buiken)foto's te plaatsen gemaakt maar t staat er inderdaad niet meer tussen. Moet eerlijk toegeven dat ik t toen ook van een ander forum gekopieerd heb hoor...ik weet t dus ook niet meer precies maar volgens mij kun je je aanmelden bij www.photobucket.com en als je daar een account aanmaakt en de foto's van je computer upload kun je wel gewoon met je rechtermuisknop knippen(of kopieren) en plakken!
Ik heb daar toen iig een account gemaakt en t lukte maar dat is alweer een tijdje geleden en daarna heb ik er ook niks meer mee gedaan. Dus even uitproberen...

Leuk idee iig om alle mooie beebjes hier te showen...kan niet wachten!!

Liefs Lotte

Terug
Bovenaan