Zo meiden, allemaal een goede terugreis gehad? Wij zijn al weer thuis, dus hoog tijd voor foto's voor de achterblijvers. Het was erg gezellig, ik heb nu al zin in 5 april!
Lydia heeft de trampolines helemaal ontdekt:
En dan nu nog even uitrusten op het springkussen
He, wat heeft Tess opeens blond haar gekregen! O nee, het is Lydia die het wel gezellig vindt bij Nanda (sorry Nanda, jij en Tess waren niet goed op 1 plaatje te krijgen)
Thomas en Delano aan het keten op het springkussen
Delano in actie
Thomas kan heel boos kijken
Yoell moet met zijn rode wangen even bijtanken na al dat gespeel
Zo zag 1 vd tafels die wij bezet hielden eruit...
Vandaar dat Elise maar aan haar eigen schoen begon
Timothy keek de kat nog even uit de boom
Kian en Nelleke niet
Als ik het goed heb waren de volgende kindjes en hun mama's aanwezig. En als ik nu iemand vergeet: SORRY!!! Heb ook niet eens iedereen gezien en gesproken volgens mij, zo gezellig druk was het terwijl iedereen achter haar eigen kind aan het rennen was....
Timothy
Tycho/Tygo (sorry, begin nu te twijfelen...)
Yoell
Yoell
Thomas
Thomas
Thom
Fabio
Kian
Delano
Ivar
Jamie
en de dames:
Tess
Puck
Chloe
Elise
Lydia
Wie volgt met foto's? Ik heb lang niet iedereen er op staan, maar er waren veel meer fototoestellen...
Groetjes, Rianne
Lydia heeft de trampolines helemaal ontdekt:
En dan nu nog even uitrusten op het springkussen
He, wat heeft Tess opeens blond haar gekregen! O nee, het is Lydia die het wel gezellig vindt bij Nanda (sorry Nanda, jij en Tess waren niet goed op 1 plaatje te krijgen)
Thomas en Delano aan het keten op het springkussen
Delano in actie
Thomas kan heel boos kijken
Yoell moet met zijn rode wangen even bijtanken na al dat gespeel
Zo zag 1 vd tafels die wij bezet hielden eruit...
Vandaar dat Elise maar aan haar eigen schoen begon
Timothy keek de kat nog even uit de boom
Kian en Nelleke niet
Als ik het goed heb waren de volgende kindjes en hun mama's aanwezig. En als ik nu iemand vergeet: SORRY!!! Heb ook niet eens iedereen gezien en gesproken volgens mij, zo gezellig druk was het terwijl iedereen achter haar eigen kind aan het rennen was....
Timothy
Tycho/Tygo (sorry, begin nu te twijfelen...)
Yoell
Yoell
Thomas
Thomas
Thom
Fabio
Kian
Delano
Ivar
Jamie
en de dames:
Tess
Puck
Chloe
Elise
Lydia
Wie volgt met foto's? Ik heb lang niet iedereen er op staan, maar er waren veel meer fototoestellen...
Groetjes, Rianne