Foto's van de vakantie...

Wij zijn naar Ommen geweest met ons eigen caravannetje
Chris sliep in de caravan en Papa en Mama. Sam en Mick in de aanbouw aan de voortent.
We waren dit jaar met mijn zus, die 3 dochters heeft. Was erg gezellig.
Heerlijke vakantie gehad en nu helaas....weer naar school maandag.
groetjes Pascal

Met Papa wakker worden in ons bed in de caravan...ff stoeien

Chris had mooi zijn eigen bed...voor het eerst niet in een ledikant. Hij kwam er dan ook geregeld uit, gooide de caravan deur open en riep " Hey!" en dan moest hij weer terug zijn bed in...

Er was een groot meer bij de camping. Dit vond Chris helemaal geweldig!

water pompen..

dromen op een steigertje....

playa de Ommen...

ook mijn neven kwamen twee nachtjes logeren met Oma met de trein...

pannenkoeken bakken op de skottelbrai...HEEEEL GROOT.....

was weer heerlijk...nu al zin in volgend jaar!
x

Mooie foto's hoor! Was je toevallig op de Koeksebelt in ommen? Wij gaan maandag naar kinderkampeerdorp de zandstuve in harderberg, dat ligt er vlakbij, ook lekker met ons eigen caravannetje! We wilde graag naar spanje, maar omdat marit nog een paar keer terug moet naar de kinderarts de aankomende weken blijven we gewoon lekker in Nederland, dan rijden we vanuit de camping naar het ziekenhuis en hebben we toch lekker vakantie!

Wat een heerlijke foto's.
Ben ook wel benieuwd waar jullie zijn geweest.
Wij zijn van plan om aan het einde van de week naar Beerze te gaan (dicht bij Ommen). Alleen als het een hele slechte weersvoorspelling is gooien we de plannen misschien om. Maar met Freek zien we het eigenlijk nog niet zitten om zo'n eind te rijden.
Maar als ik jouw foto's zie, krijg ik er helemaal zin in.
Op onze camping ook veel water en zand, dus dat komt vast goed.
Hebben jullie goed weer gehad?

Groeten,
Geeske, Wieteke & Freek

Wat heerlijk!
Leuke foto ook met je 3 jongens op bed met papa! Papa hier kan maar amper 1 jongetje handelen dat hem wakker komt maken, hihihi!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Wat een gave foto's en wat heb je toch een stel prachtige mannen!

Ik ben ook wel erg benieuwd hoe de camping heet, ommen is vlakbij mn schoonzus en is goed te doen met de caravan erheen. Aangezien wij niet met de caravan mogen rijden en mn schoonvader wel, brengt hij hem ergens heen voor ons, dus frankrijk is bv  wat te ver ahahaha

De camping heet de Kleine Wolf. Helemaal super camping.
Super netjes, alle sanitair schoon en goed onderhouden.
Mooie kampeer veldjes met allemaal speeltoestellen in het midden.
leuk buiten zwembad en peuterbad.
Heerlijk warm binnenbad met stroomversnelling en glijbaan en leuk peuterbad.
Goeie animatie..een speelzolder voor kinderen onder de 8..vonden mijn kinderen ook geweldig.
Heerlijk meertje...en leuke marktjes in de omgeving...haha..voor Mama gezellig
Dus echt een aanrader!

Wij hebben een paar dagen super weer gehad, 3 dagen nat..en de rest wolk/zon dus voor nederlandse begrippen aardig weer. Maar deze camping is goed te doen met slecht weer!
groetjes Pascal

Terug
Bovenaan