Foto's van je kindje(s), wat doe je ermee?

Het leek me wel leuk om dat hier neer te zetten, misschien doe je nog leuke ideeen op

Ik bestel eens in de zoveel tijd een zooi foto's om af te drukken, zowel voor Ivar als voor onszelf. Voor Ivar maak ik plakboeken (nu met nr 5 bezig hahahaha) waarbij ik dan ook dingen schrijf wat ik allemaal bijgehouden heb. Ook leuke werkjes en bv een plukje haar gaan erin. Ben nu bij augustus 2007, dus loop al achter whahahaha
de foto's voor onszelf gaan in principe in inschuifmapjes, alleen die heb je nog niet in digitaal formaat (voor zover ik weet) (met de analoge foto's was het 10x15, met digitaal moet je dan bij elke foto checken of het kader wel goed zit als je 10x15 laat afdrukken, daarom doe ik dat niet)
Daarnaast laat ik gekke foto's ook afdrukken en die hang ik dan in de WC (hebben we veel foto's hangen)

Groetjes Jenneke

Ik had een keer een paar boeken gekocht en die ga ik nog volplakken (loop ook ver achter!) en daarna ga ik ze op internet maken denk ik. Ziet er altijd zo mooi uit. En lekker makkelijk!
Liefs Nelleke

Ik maak een fotoboek per jaar. Ik laat de digitale foto's rechtstreeks afdrukken in dat boek. Het is van alles wat er in een jaar tijd is gebeurd, en ik selecteer alleen de mooiste foto's. Dus foto's van Lukas en bijv, vakantie zitten gewoon door elkaar.

Verder houdt ik wel een plakboek bij met bijv werkjes van Lukas, of bijzonderde dingen van Lukas, maar hier zitten, behalve van de kraamtijd, geen foto's in. Met de plakboeken ben ik net aan de tweede toe, maar ik loop er hopeloos achter mee.

Met de fotoboeken heb ik 2006 net klaar, en de eerste selectie van 2007 heb ik net af.
Foto''s die niet in de boeken komen, bewaar ik natuurlijk digitaal.

Ongeveer 2-3 per jaar laat ik ze allemaal afdrukken en dan doe ik ze in een album en schrijf er bij wanneer hijis gemaakt etc. Tot nu toe hebben we 4 dikke albums, valt nog mee dus.

Ik maar ook, achteraf, per kalenderjaar een fotoboek (hema). Dan kijk je terug op een jaar en gebruik je echt alleen de aller mooiste/leukste foto’s. Het resultaat is geweldig en het is echt niet moeilijk.

Goed idee van de plakboeken! Heb inmiddels een stapel dingen liggen die ik maar niet weg kan gooien (ohw moeders)... dus binnenkort een plakboek kopen. Hihi, kan ik me tenminste ook eens uitleven met al die leuke stickers enzo.

Hoi,

tja... ooit begonnen met in plakken, dat maak ik nog wel af, daarna moet ik echt eens digitale boeken gaan maken en laten afdrukken. Eens tijd voor zien te vinden, er moet nog zoveel gedaan worden.

Haar knutselwerkjes gaan in plakboeken per jaar, dus vanaf haar verjaardag tot de volgende, inclusief de kaarten die ze kreeg op haar verjaardag. Erg leuk voor later, eens in de zoveel tijd plak ik ze weer in.

En ik heb nog 1 groot album waar ik foto's van de fotograaf in plak. Eens in de zoveelt ijd laat ik die maken, vroeger meer dan nu, het is best een dure grap. Denk dat ik maar eigen foto's ga vergroten en die inplakken. Hier komen ook de school foto's in. Zo heeft ze zelf een idee hoe ze ontwikkelde.

en ik heb in het trapgat fotolijstjes hangen met verschillende foto's erin, altijd leuk om langs te lopen, binnenkort weer eens een nieuwe er bij hangen. Ze wordt al zo groot.

groetjes Nanda

hoi

ik moet heel eerlijk bekennen dat ik slecht ben met foto's
wesley heeft 2 boeken vol met foto's
rosanne heeft nog net geen boek vol
en elsie der foto's staan alleen maar op cd rom haar albums zijn nog helemaal leeg

denk dat ik er toch maar eens nodig werk van moet gaan maken dat zij ook wat in een album heeft zitten

saskia

hey,

ik heb echt foto's door het hele huis liggen geloof ik.. elke keer neem ik me voor om er wat mee te gaan doen maar het is er nog niet van gekomen!
maar nu ik hier de leuke ideeen van andere moeders lees moet ik echt maar eens aan de slag! plakboeken kopen, lijm en 's avonds er eens lekker voor gaan zitten.

groetjes josé

Terug
Bovenaan