Foto's van mijn kanjers!

A

Anoniem

Guest

In de bossen hier in Oisterwijk hebben ze een heel leuke speeltuin, waar van die 'lekkere' dennenappels liggen.

Merijn wil nooit graag op de foto, maar als je een beetje gek doet, lukt het wel!!

Mama vindt mij erg fotogeniek!!

Gelukkig, weer eens gelukt om hem leuk op de foto te krijgen. Merijn is denk ik helemaal gefrustreerd door al die foto's van de afgelopen 3 jaar!!

En als het dan eindelijk mooi weer is.....moet het zwembadje opgezet worden natuurlijk. En een lol dat ze met zijn tweeën hadden, heerlijk om naar te kijken!!

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Wauw vooral die laatste foto, erg mooi hoor!

Annemieke

Je hebt een paar mooie mannen in huis,.. Bereid je maar vast op een meiden invasie voor over een paar jaar hahaha!

Esmé mv Kay

Wat een heerlijke smoeltjes, om van weg te smelten. Ik vind die van Merlijn die in de camera kijkt erg mooizo mooi. Genieten!!!!

X Nanda

oeps sorry, bedoel MERIJN, niet merlijn, zo heet mijn achterneefje...

Wauwwie...je mannen zijn echt kanjers..wat een mooie foto's van je knappe kereltjes.
Liefs Kitty en Tess

Inderdaad mooie mannen Fonske, geniet lekker van ze en zeker met dit mooie weer, leuke foto's!!!

groetjes Daniëlle.

Je hebt een paar heerlijke mannetjes!!! Daar kan je echt supertrots op zijn!!!
Ik vind het ook altijd zo leuk om te zien hoe leuk ze met elkaar omgaan! alhoewel ze ook best wel eens ruzie zullen hebben.....

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan