foto's van mike!

A

Anoniem

Guest
Mike heeft een loopauto gekregen en die wil ik jullie ff laten zien....hij kijkt zo ondeugend!
Hij snuift er dan heel hard bij...van zn vader geleerd!

En een dat ie uit een rietje kan drinken..ook zo leuk!

Zo stoer hoor!

Die slofjes, heb je die ook van een creatieve oma gekregen???

Stijn kreeg voor zijn geboorte een paar lieve witte. Die heeft hij maanden aangehad tot ik dat vrouwtje zag wat ze gemaakt had en die constateerde dat ze al veel te klein waren. Dus ik dankbaar en ach voor de zomer heeft ie ze toch niet meer aan, haha. Nou ik heb het geweten. Stijn heeft inmiddels zes paar gebreide slofjes in alle maten!!! Als hij tien is kan ie ze nog aan...

Nee geen creatieve oma, maar een creatieve collega van mn man...was een van haar kraamcadeautjes en toen hij die niet meer past heb ik haar gevraagd of ze er  nog meer wilde maken. Nog 2 paar gekregen en denk dat ik nog een keer het haar ga vragen...vind ze ideaal!

ha wat een liefje en die slofjes zijn ook zeker erg mooi!!!
Mike heeft ze nu weer aan omdat hij blaren heeft gekregen van het kruipen(hij zet heel veel af met zn rechtervoet!) En omdat het zo warm was de laatste dagen en geen sokken aan waren de blaren dus het resultaat....wel zielig hoor.
Dus nu weer sloffen aan want sokken heeft ie zo uit!

Hoi!

wat een stoere auto he! Die heeft Tess ook gekregen van oma, ik zie alleen dat Mike een stukkie langer is want Tess kan nog maar net bij de grond, dit belemmerd haar echter niet om lekker te "racen" op haar popcorn auto.

Wat knap dat hij uit een rietje drinkt. Hoe heb je dat geleerd??

Lekker manneke is het hoor! Super mooie ogen... heerlijk!

Groetjes Nanda, mv Tess

Gaaf hoor!!

Mijn vriend neemt vanavond een loopauto mee voor Kay! Ben erg benieuwd wat hij er van vind..Tis zo'n leuk spul ook..

Die sloffen had ik vroeger ook! Een tante van mijn moeder maakte ze met een echt leren zooltje er in. Ze waren heerlijk warm! Ideaal hoor,.. Hier helaas geen creatieve tante of oma meer in leven.

Esmé mv Kay

Hé Die slofjes heb ik ook, wel vier paar en verschillende'maten' en kleuren natuurlijk.
X Lynn

Terug
Bovenaan