Foto's van ons "duivelskindje"

A

Anoniem

Guest
Hihi,

Lyanne heeft boven dus 2 tandjes, maar niet de middelste, als ze lacht, is het net een klein duveltje!!! Als ik haar staartjes uit heb gedaan blijven d'r haren ook precies zo staan en is ze helemaal een duveltje! Als je goed naar de foto kijkt, zie je d'r tandjes zitten.

Verder vind ze het heerlijk om uit een rietje te drinken!

Dat krijg je als ze zelf yoghurt wil eten!!!

Groetjes, een trotse mama!!!

Marieke mv Lyanne

hoiiii
wat een handig ding voor die pakjes drinken
waar haal je die?
annique die drinkt ook graag ZELF natuurlijk uit een pakje, maar dan heb je een hele grote fontein en een hele boze meid als je het pakje dan maar afpakt door die smeerboel haha
liefs sandra

super leuke foto;s trouwens
en die palmbomen op het hoofd zijn erg herkenbaar , haha helemaal naar babyhaarlotion...

Hoi Sandra,

Die heb je bijna overal, maar ik heb ze bij de Etos gekocht.Ik heb er meteen 2 gehaald, ook eentje om altijd in mijn tas te hebben, errug handig namelijk.

En heb je kleine pakjes, dan doe je gewoon de "oortjes" van het pakje omhoog, dan blijven die namelijk hangen op het randje van het bekertje.

Groetjes, Marieke

Wow,.. spooky!! Dat haar lijken net twee hoorntjes hihi..
Leuk hoor!

Esmé mv Kay

Hoi,

Wat een heerlijk moppie is het toch! En zo knap uit een pakje drinken, Tess vind het reuze interresant, maar is er nog niet helemaal uit hoe het nu moet, tja zo'n fles is ook zo lekker!

Ik kan dat duiveltjes gevoel, Tess had 1 zo'n hoek tandje en toen kwam het 2e hoektandje ook meteen gevolgt door de 2 middelste, dus van een half duiveltje is ze meteen gegaan naar het hele rijtje (au!!!)

Geef je schatje een dikke kus! Heerlijk kindje!

Nanda

Whahhaa...maar dan wel een lief duveltje.
Mooie foto's hoor Marieke!!
Groetjes Kitty en Tess.

Wat grappig !!

Hier heb ik er ook twee die graag uit een rietje drinken, maar óók alles aan de onderkant willen bekijken en aan bijten.... dus alles omdraaien, wat dus een hoop geklieder en nattigheid opleverde. Ik zag toen van Nuby de antilekbeker met een rietje (echt antilek dus !!) en daar hebben ze er nu ook een van, naast de gewone tuitbeker. Heel handig zijn ze !!

Groetjes Marasje

Terug
Bovenaan