Foto's van "Klein Zwitserland" !

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Vandaag zijn we met z'n 4e, én kids natuurlijk, naar "Klein Zwitserland" geweest.  We hadden ontzettende mazzel met het weer!
Zonnetje scheen, niet al te druk zodat we lekker royaal  konden zitten en óntzettend lieve kindjes, dus wat wil je nog meer!!

Ik heb het érg naar m'n zin gehad, en Kay ook!
Ik had Kay nog maar in de auto gezet en hij sliep haha..

Helaas zijn foto's niet super scherp, ik bedoel dan wat "korrelig".. Balen!!.. Na het uitlenen van mijn kleine digitale camera is er waarschijnlijk perongeluk op een instelling gedrukt waardoor ik er net achter kom dat hij niet op de "fijnste" stand stond.. Helaas zie je dat pas op de computer..

Maar beter iets dan niets!!

Hier zijn ze dan;

http://ess77.hyves.nl/album/13938740/
Vrienden/6yrn/?pageid=64Y84XRIEU0WCSCS8

Groetjes!!

Esmé mv Kay

Dit is de juiste link..

http://ess77.hyves.nl/album/14474395/
Klein_Zwitserland/W-Gu/

Zo, dat zag er gezelli uit!
Zag ik nou ook een zwembad? En hebben jullie niet gezwommen?

Groetjes van Cissy

Ja er was ook een zwembad.. Maar zodra de zon weg was was het veel te fris.. In de zon was het heerlijk!

Maar wil je de volgende x wel meenemen hoor, zelfs je zwembandjes opblazen!!
Pas ik wel op Fabio.. hahaha..

Hé, wat zijn het weer leuke foto's. ik zet die van mij er morgen op want mijn oogkleppen vallen zowat omlaag!!
Het was idd een erge leuke dag, chloë en ik hebben ons goed geamuseerd.
En ook zij lag al te slapen waren we de straat nog niet uit..

Nou op naar de volgende forumdag!!!!!

groetjes pally

Hoi,

Jaaa, wat een leuke foto's! Het was ook erg gezellig!

David heeft ook in een ruk doorgeslapen tot het avondeten en wilde daarna z'n bed niet meer in. Maar even lekker gestoeid en nog wat gedronken toen wilde het wel lukken.

Bedankt   voor de leuke dag allemaal,

Groetjes Sascha.

Ik vond het ook hartstikke leuk vandaag. Wist eigenlijk niet wat ik ervan moest verwachten, maar het is reuze mee gevallen   Zoals de heenreis was,(sorry dat ik zo laat was....) is ook de terugreis gegaan. In Roermond ws ik helemaal de weg kwijt.   IK heb dus weer bijna 2 uur erover gedaan. Thijs was te moe om te eten, dus die hebben we zo maar in zijn bedje gelegd. Nu ga ik zelf ook maar naar mijn bedje denk ik. Groetjes en bedankt voor de leuke dag. Wendy en kids

ow... baal, baal... leuke foto's!! Volgende keer zijn wij ook van de partij hoor!!

Terug
Bovenaan