A
Anoniem
Guest
hoi hoi
Nou pff daar zijn we weer.. net terug van vakantie (vrijdag's),
alle zooi opgeruimd, gewassen, huis aankant gemaakt, boodschappen gedaan en nog cadeau gekocht alles versierd en toen..........................
Kon het feest losbarsten...!!!!
Zowel zondags als smaandags de hele dag door visite gehad.....
Het was echt super gezellig.( familie woont allemaal ver weg dus vandaar!!!).
Sophie is ontzettend verwend en heeft er echt van genoten..
Soms wist ze niet wat haar allemaal overkwam en liet ze het allemaal maar over haar heen komen...(serieus koppie) maar je kon ook echt aan haar zien dat ze het ook heel interessant vond)
Nu ligt ze heerlijk te slapen (al vanaf 14.00 uur en ligt ws te dromen over alles wat ze heeft gezien en meegemaakt..)
en ik...... ik denk terug aan vorig jaar en denk dan............pff wat gaat het toch snel allemaal en wat hebben we toch een ontzettend lief en mooi poppeke...
liefs tobi
hieronder een paar (ahum)foto's... geniet ervan hahahaha
.
hoi ik ben sophie en hier oefende ik de avond ervoor hoe ik moest poseren op mijn verjaardag...(wat is dat verjaardag?!?!)
smile!!!!!!
zondagmorgen samen met papa kijken hoe mooi alles versierd is........
een hele mooie en lekker taart... jummie.... tering........!!!!!
mwah moet ik dit lekker vinden.....?
wat is dit nou weer voor iets moois?
joepie, friemelspeelgoed.....
jeetje papa dit is een groot cadeau..
deze mooie driewieler ga ik meteen uitproberen.. Ernie lig je lekker??
hihihi dat papier is eigenlijk ook heel leuk,,,,,,
hee.. wat is dat nou....... een vliegtuig??? mooi !!!!!
kijk papa en mama ... ik ga vliegen....... ( ehhhh hoe trots kan je op je dochter zijn....)
even showen wat ze allemaal heeft gekregen...(iemand een tip waar je alles moet laten?)
zooo en nu ben ik moe,,, en ga ik heerlijk relaxen op mijn nieuwe stoel.en alles goed bekijken............
dikke kus van sophie en van tobi
Nou pff daar zijn we weer.. net terug van vakantie (vrijdag's),
alle zooi opgeruimd, gewassen, huis aankant gemaakt, boodschappen gedaan en nog cadeau gekocht alles versierd en toen..........................
Kon het feest losbarsten...!!!!
Zowel zondags als smaandags de hele dag door visite gehad.....
Het was echt super gezellig.( familie woont allemaal ver weg dus vandaar!!!).
Sophie is ontzettend verwend en heeft er echt van genoten..
Soms wist ze niet wat haar allemaal overkwam en liet ze het allemaal maar over haar heen komen...(serieus koppie) maar je kon ook echt aan haar zien dat ze het ook heel interessant vond)
Nu ligt ze heerlijk te slapen (al vanaf 14.00 uur en ligt ws te dromen over alles wat ze heeft gezien en meegemaakt..)
en ik...... ik denk terug aan vorig jaar en denk dan............pff wat gaat het toch snel allemaal en wat hebben we toch een ontzettend lief en mooi poppeke...
liefs tobi
hieronder een paar (ahum)foto's... geniet ervan hahahaha
.
hoi ik ben sophie en hier oefende ik de avond ervoor hoe ik moest poseren op mijn verjaardag...(wat is dat verjaardag?!?!)
smile!!!!!!
zondagmorgen samen met papa kijken hoe mooi alles versierd is........
een hele mooie en lekker taart... jummie.... tering........!!!!!
mwah moet ik dit lekker vinden.....?
wat is dit nou weer voor iets moois?
joepie, friemelspeelgoed.....
jeetje papa dit is een groot cadeau..
deze mooie driewieler ga ik meteen uitproberen.. Ernie lig je lekker??
hihihi dat papier is eigenlijk ook heel leuk,,,,,,
hee.. wat is dat nou....... een vliegtuig??? mooi !!!!!
kijk papa en mama ... ik ga vliegen....... ( ehhhh hoe trots kan je op je dochter zijn....)
even showen wat ze allemaal heeft gekregen...(iemand een tip waar je alles moet laten?)
zooo en nu ben ik moe,,, en ga ik heerlijk relaxen op mijn nieuwe stoel.en alles goed bekijken............
dikke kus van sophie en van tobi