foto's van Tessa

Hoi lieve meiden,

Hardstikke bedankt voor al jullie lieve reacties op de geboorte van Tessa .

Hier een paar leuke foto's van onze kleine meid zodat jullie zelf kunnen zien dat ze toch echt de mooiste baby van de wereld is.

We genieten volop van haar. Ze doet het echt geweldig. Ze groeid, eet en poept goed en laat zich lekker horen als ze het ergens niet mee eens is.
Ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie over niet al te lange tijd ook zo'n klein wondertje in je armen mag sluiten.

van Kruimel (mama van Tessa - 18 okt)

Ow Kruimel wat een plaatje!! Echt een prachtige dochter.. pas maar op met haar; die gaat nog heel wat hartjes van breken
Heerlijk zeg dat alles nu zo goed gaat. Ga maar lekker van je kraamtijd en verlof genieten en vooral met je mannetje van jullie mooie meid.

Dikke
Scorpy

Lieve Kruimel

Wat een prachtige foto's van jullie harte breker. Dat moet alle pijn van de bevalling zeker wegnemen.   Ga lekker genietne van deze mooie dame en natuurlijk ook van je man.
Veel liefde en geluk

Liefs

Lydia

oh....wat een mooi kindje en vooral die laatste foto is helemaal geweldig.....net alsof ze al lacht.

Geniet er van meid en hopelijk kunnen wij allemaal snel zo'n mooie foto's tonen op dit forum (daar gaan we gewoon van uit!!!)

Hoe gaat het verder met je? Kun je het al een beetje bevatten allemaal? Word je soms niet wakker en denk je dat je het allemaal gedroomd hebt? Wat een wondertje is het toch hé?

Liefs indy

lieve kruimel,

wat een plaatje jullie dochter Tessa.
en wat slaapt ze in een mooi wieg.........
heb je daar zelf ook in gelegen?

geniet van jullie prachtig wondertje.
t is je zooo gegunt.
warme knuffel,
jana.
(10wk zw)

Hoi lieve meiden,

Het is idd soms erg moeilijk te bevatten dat ons 8-cellige embryootje nu in dat prachtige wiegje ligt te slapen (of te huilen). Dat kleine flufje tussen 2 luchtbelletjes dat op 21 januari in mijn baarmoeder werd gespoten. Echt heel onwerkelijk. Maar wel heel speciaal.
In dat (schommel)wiegje heb ik zelf ook gelegen. Ik heb er wel nieuwe bekleding voor gekocht. Hij is erg mooi maar vooral erg  speciaal omdat ik er zelf ook in heb gelegen.

Als jullie interesse hebben in mijn bevallingsverhaal dan kunnen jullie die lezen op het Oktober forum onder het kopje; foto's van Tessa (staat geschreven onder een aantal reacties).

van kruimel (mama van Tessa - 18 Okt) <-------- klinkt erg lekker hoor

Terug
Bovenaan