foto's verjaardag tess

A

Anoniem

Guest
Allemaal bedankt voor de felicitaties, we hebben een geweldige dag gehad en Tess is vanavond als een blok in slaap gevallen. Even een aantal foto's

Jaaa een cadeautje

even met mijn broer mijn stoel uitproberen

mijn verjaardagshoedje

in mijn feestkleding

mijn verjaardagstaart

smaakt erg lekker

van mijn peettante kreeg ik een mooie stoel

met mijn broer, oma en overgrootoma

ik kreeg ook nog een blokkenwagen

En nog even al mijn cadeautjes

dikke kus van tess en sandra

wauuuw.....Wat ben je heeeeerlijk verwend tess!!!IK geloof meteen dat ze als een blok in slaap is gevallen!!!

En die GAVE rose stoel!!!Echt helemaal tegek!!!

Liefs lonneke en lili

Jeetje Tess,wat heb jij een leuke dag gehad!!En wat heb je veel leuke kado's gekregen.Je mama heeft weer prachtige foto's gemaakt en wat lijk je toch al groot als je zo in je stoel zit en achter de blokkenwagen loopt.Leuk hoor!!

Liefs Kitty en Tess

Wat een mooie kado's! Vooral die stoel, die is echt gaaf!!!
Nu maar lekker slapen, is het snel weer morgen, kun je weer gaan spelen met alles!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Wauw Tess!!!
Wat een wáánzinnige leuke outfit had je aan! En wat een wáánzinnige stoel! En wat een wáánzinnige taart!!
Kortom, wat ben jij wáánzinnig verwend zeg!!!

Dikke kus van Cissy en Fabio

Wow zo te zien heb je een leuke dag gehad...handig ook zo'n grote broer die lekker helpt. En die stoel das een echte prinsessen troon hoor! helemaal kewl!

Ajuus, ilja

Wauw wat een foute gave stoel heb jij gekregen zeg. Jij bent echt super verwend. Je kan zien dat je jarig bent geweest en dat het een super feestje is geweest..... Tof hoor

Inderdaad een geweldige stoel! Waar koop je zoiets? Ik ben voor mijn oudste dochtertje ook op zoek naar zo'n stoel voor op haar kamertje.

Terug
Bovenaan