foto's verjaardag!

A

Anoniem

Guest
Yo Dreumesen, bijna-dreumessen en mama's!
Pff, heb een heftig weekend achter de rug! Gister werd ik 1 jaar! Maar mijn feestje was zaterdag al..en zondag nog en gister ook nog saampjes met papa en mama.

Mama had ook een beetje crea-bea gedaan!

Papa test even of de tent rook-proof is....

Mama hielp me af en toe met wat kadootjes.....

Ik zag mezelf op de taart....Vond het maar zonde om op te eten...Ik wilde er helemaal niks van...nog geen hapje konde ze in mn mond proppen!

Maandag kreeg ik de kadootjes van papa en mama

Ik ging ervan in mijn handjes klappen!

Toen nog een klein kadootje van papa. Ik hielp goed mee met uitpakken!

Mijn kadootjes.. (veel te veel). Ik snap er niks van, mama heeft bijna alles op zolder gezet....(om af te wisselen zei ze tegen papa). Mijn girafloopkarretje vind ik toch wel erg leuk!

Maar het meeste plezier had ik weer met de verpakkingen van de kadootjes...dat schuift zo leuk op de tegels

Op mijn verjaardag mocht ik zelf weten wat ik at: lekker visje, smilies uit de oven en broccoli. jummie.........alles ging op (behalve de taart)

De taart is geen succes, slagroom en die zoete zooi wil ik gewoon niet!

Zo, dat was mijn avontuur, nu even 2 dagen bijslapen denk ik....

Tessa dv Lisenka (10-9-2006)

zo jij hebt een leuk feest gehad zeg, en volgend jaar lust je vast wel een stukje taart

Liefs sandra

Hey Tessa

Wat een feest en wat een gezellig eten krijg jij van je mama zeg! Je snapt ze toch ook niet zo af en toe, die mama's : allemaal fraaie gave spullen en als je even niet oplet is het allemaal weer weg. Wat nou afwisselen: spelen willen we en het liefste met alles tegelijk!

Maar ik kan zien dat jij het supergaaf hebt gehad (en wat een lieve gele pyama heb je aan, die heb ik ook!!), geniet nog maar lekker even na samen met mama en papa

Kusje van Sophie dv Susan

He Tessa, nog gefeliciteer zeg!
Nou, volgende keer kom ik wel op jouw feestje hoor! Ik lust jouw stukje taart wel!
Heel veel plezier met al je kado's!!
Kusje van Kian (10-9-06)

Oh leuke foto's zeg!! Ziet er supergeslaagd uit!! En hier ook eentje die de taart niet echt een succes vond.

Gr. Natasja mv Jamie

Wat een kado's Tessa. Wat zal je het leuk hebben gehad!
Groetjes Tyche en Kirsten

Hahaha, je hebt een verstandig kindje, geen taart wel broccoli.....waar hoor je dat nog?!

Vind het zo leuk ook dat ze zichzelf applaus geeft als ze het naar haar zin heeft, zoveel plezier verdient ook applaus! :)

Ajuus, ilja

Wat een super leuke foto's en wat is ze verwend zeg, hier ook nog een die de taart niet leuk vond, Renske wilde een vork, want wij zaten ook allemaal  met een vork te eten haha

Terug
Bovenaan