Foto's zijn super geworden!!!

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Het was een geweldige dag en wat zijn de foto's leuk geworden!!
Ik zal er snel een paar plaatsen.. Maar éérst mijn eigen kleine ventje knuffelen, flesje geven en in bedje stoppen met een dikke goede nachtzoen..

Voor herhaling vatbaar!!

Esmé mv Kay

Stef ligt al...was doodop!
Ik ben heeeel benieuwd hoor!

Liefs Annet

SPANNEND!!!!!!
Yoëll heeft in de auto een uur geslapen en tijgert nu op z'n rug de hele kamer door, hahaha. Moe wie???? We gaan maar even uitgebreid badderen.

Pauline

Hoi hoi,

Hier nog eentje die helemaal op was...zal de buitenlucht zijn en alle nieuwe indrukken van een heleboel beestjes,kindjes en mama's....haha....Ik vond het ook geweldig leuk en zeker voor herhaling vatbaar...En Esmé,nog bedankt dat je de hele dag door op foto hebt gezet,ben erg benieuwd....

Groetjes Kitty en Tess.

Hoi

Fabio is ook al in dierendromenland hoor!!! De olifantenballon hangt aan zijn bedje dus als ie morgen wakker wordt ziet hij hem meteen!!

Groetjes van Cissy

Het was zeker voor herhaling vatbaar. Helaas heeft mijn foto-camera een probleempje (of het ligt aan de pc). Ik krijg mijn foto's dus niet op de computer. Jammer, ik probeer het morgen weer.

Het was een zeer geslaagde dag en zeker voor herhaling vatbaar!!!

Groetjes happyM

Hahahaha, volgens mij slaap ik al. Zet ik er twee keer in dat het voor herhaling vatbaar is.. Nou ja: zo is de boodschap wel duidelijk hè??? hahahaha

Tygo is nu ook lekker gaan slapen. Toen we thuis kwamen werd hij heel enthousiast druk. Zo van: jeuj dit plekje ken ik!!!!
Lekker warm eten, warm douchen, warme fles melk en huppa in bedje. Daar heeft ienu lekkere bere-, olifante- en aapjesdromen...

Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan